Zdropquake_

Status
Niet open voor verdere reacties.

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Focus lol .... Milan meen je die ? Speel een paar dagen geen kitpvp en 't is opgelost lol. Vergeten ze gewoon weer. En als je echt ' bang ' bent van die mensen tja, log dan uit en speel andere pvp server lol. Er zijn redelijk meer pvp servers ( vooral betere, no h8 on Haunted tho )

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
Focus lol .... Milan meen je die ? Speel een paar dagen geen kitpvp en 't is opgelost lol. Vergeten ze gewoon weer. En als je echt ' bang ' bent van die mensen tja, log dan uit en speel andere pvp server lol. Er zijn redelijk meer pvp servers ( vooral betere, no h8 on Haunted tho )
ik vind schapen wel eng hoor

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
24
Free-Wifizone
Niet dat ik zielig gevonden wil worden maar ik ben ook getroffen door jij word gefocust door bigsheep hij is 1 van de beste en word als excuus gebruikt. En btw scheep is team waarom zou die focussen?

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Niet dat ik zielig gevonden wil worden maar ik ben ook getroffen door jij word gefocust door bigsheep hij is 1 van de beste en word als excuus gebruikt. En btw scheep is team waarom zou die focussen?
W8 ff beters edit jij dit even want die eerste zinnen begrijp ik al niets van xD

Status
Niet open voor verdere reacties.