ik vond Minecraft eerst maar niets nooit gespeeld toen een paar videos er van gezien maar toen koopte ik het op ps3 dan vond ik het wel leuker ik maakte allemaal noob dingen en was over alles enthousiast en ik heb iets van 2 mmaanden op 1 survival mappie alleen maar een plat vlak proberen te maken ook kende ik een glitch dat je alles kon duplicaten maar het duurde te lang voor 1.8 dus vroeg ik aan een vriend dat ik op zen mcc account mocht spelen voor skywars enzo en toen heb ik een uur erover gedaan om 1 server te vinden dat was dan cube en na een tijdje zocht ik er meer envond ik Haunted ik begon eerst met skyblock en dan factions factions begon leuuk te worden na 1 uur toen een teammate me kilde ik heb iets van 10 basen gemaakt en toen had ik een nieuw accout gekocht en kwam ik bij de faction terecht van Citymakers vond ik echt vet gaaf alleen moesten we 20 stacks dirt hakken voor 1 plotje ging best goed met een dia shovel en sinds augustus begon ik met survival2 dan skyblock en dan weer factions en het einde van het verhaal eindigt bij factions toen ik de f ronjansdans raide en de dag erna gebanned was voor "tpglitch" nog 11 dagen en ik ben back Einde