Geen Bug Zombie pigmans spawnen niet in portals [factions]

Status
Niet open voor verdere reacties.

roy wetterhahn

Niet Verified
5 jan 2015
14
0
20
23
zombie pigmans spawnen met factions, niet meer in portals op geclaimde gebied. ik heb namelijk een gold farm gemaakt van 20 stackies obsidian. precies dezelfde als voor de map reset maar toen deed hij het wel. de gold farm van portals werkt wel als ik het unclaim maar mijn basis is eronder en dan ben ik waarschijnlijk zo geraid.
dus ik denk dat het een bug is die er is bij gekomen na de map reset. kan dit verandert worden want ik heb een paar uurtjes zitten zoeken op internet maar ze horen gewoon te spawnen op geclaimd gebied.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hm, idk of jij het was maar ik heb zo'n topic al gezien. Maar het is indd raar, kan indd door de reset zijn. Of Remy heeft dit opzettelijk uitgedaan juist daarom omdat er pigmans eruitspawnen, afk mensen worden dan killed oor die pigman. Achja we zien wel wat remy hiervan zegt, ik heb zelf geen idee ^^

roy wetterhahn

Niet Verified
5 jan 2015
14
0
20
23
Opgelost toen ik de faction maakte stond mobspawning automatisch uit en denk dat ze na de update zombie pigman er ook onder hebben gezet. /flags dus ik had geen idee wat het was maar na uurtje is het gelukt

Status
Niet open voor verdere reacties.