Zombie pigmans spawnen niet in portals

Status
Niet open voor verdere reacties.

roy wetterhahn

Niet Verified
5 jan 2015
14
0
20
23
zombie pigmans spawnen niet meer in portals op geclaimed gebied ik heb een zombie pigman spawner alleen als ik mijn spawner unclaim doet hij het. hij is gemaakt van 20 stacks obsidian. maar mijn basis is er onder.
voor de map reset deed de spawner het wel gewoon op geclaimd gebied. en nu heb ik precies de zelfde gebouwt. is dit een bug? want ik vind het wel zonde van de obsidian. als ik bij me geclaimde portals sta hoor ik alleen de geluiden en dan despawnen ze weer heel snel. kan iemand van de staf hierna kijken? of kan je het zelf veranderen? of kan het verandert worden.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Kan je geen screen trekken? Want ik snap het niet zo goed

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
En uh, ik heb ook spawners in een geclaimd gebied. Ze spawner hoor ^^

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
En uh, ik heb ook spawners in een geclaimd gebied. Ze spawner hoor ^^
nee dude, zucht, hij heeft het niet over spawners.... maar over een gold farm
screen is niet nodig, hij hoeft het namelijk niet aan jou uit te leggen, dit is iets voor de mods, en die zullen het wel snappen ;)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
@raff666 hij zei wel: 'ik heb een zombie pigman spawner alleen....'
maar hij vervolgt meteen met "20 stacks obsidian", en begint zn post zelfs met dat pigmen niet spawnen in zn portals.... dus het is een goldfarm ;) hij doelde dus op de goldfarm, en niet op een losse spawner :p iedereen die goldfarms kent, zou dit wel snappen :P

roy wetterhahn

Niet Verified
5 jan 2015
14
0
20
23
En ik heb echt oplossing nodig heb al 4 uur zitten zoeken op Internet maar hij hoord gewoon te werken maar sinds de map reset doet het ontwerp het niet heb echt precies hetzelfde gebouwd als voor map reset alleen denk dat er bij map reset bug is gekomen en hoop fat het word opgelost

roy wetterhahn

Niet Verified
5 jan 2015
14
0
20
23
het zijn gewoon iets van 80 portals waarvan zombie pigman in hoppers vallen in mijn basis maar helaas spawnen ze niet als ik ze claim en unclaimen is geen optie want dan is mijn basis zo geraid.

roy wetterhahn

Niet Verified
5 jan 2015
14
0
20
23
maar hoe kom ik aan antwoord , of moet ik wachten tot iemand van de staf het leest of kan ik ook hen een berichtje sturen?
of moet ik zo iets bij kopje bug zetten wan daar kijken ze meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.