Aantal leden in een faction en afk staan voor power

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Ik speel nu meer skyblock maar factions (speelde ik altijd totdat het er niet meer was) blijf ik leuk vinden maar niet op deze manier daarom heb ik ook dit topic gemaakt. Ik negeer hem continu maar hij moet mij niet zwart gaan maken in de chat dan ga je bij mij echt te ver en dan ook nog andere opstoken maar dat gedrag zegt meer over hem dan over mij!
Hij begon ook dingen te zeggen over mij dat ik bi ben enzo
 

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
Beste Jefke,
Ik wil ook niet graag dat je zo over en tegen mij praat, maar je doet het toch.
En over het tokens scammen, waarom zou degene aan wie de tokens niet werden betaald er over liegen? hij wilt gewoon zijn tokens en daar is geen twijfel over mogelijk, desnoods vraag je Remy of hij het in console terug wilt zoeken, dan ziet hij de conversatie erover.
Over het claim gebeuren: niemand weet dat aan het begin, ik ook niet en dat leer je gewoon als je lang faction speelt. Dit is geen probleem dat je het niet meteen weet want het kan toch bijna nooit. En Jefke, jij speelt zowat nooit factions en bemoeit je hier eigenlijk onterecht mee want het was iets tussen mij en Dylan, dit zei Dylan zelf ook. Dylan over 'mods' gebruiken heb ik nooit gezegd dat jij dat doet, maar _Itzvigza_ doet dat en heeft het 3 keer toegegeven. Oceanicmounten heeft gezegd dat die dit zou melden aan Remymine zodat hij misschien kon kijken in het console. Het scammen ging ook over _Itzvigza_ en niet over jou. Als je dit alles nou in mijn vorige post had gelezen, wist je dit. En dylan best veel mensen willen dat jij stopt met zeuren en alles, maar dit is tot nu toe ook nog niet gestopt. Het is heel makkelijk wat ik en meerdere van je willen: dat je stopt met zeuren en commentaar geven op alles wat een ander beter heeft dan dat jij hebt. Ik geef toe dat de power en geclaimde land niks met goed te maken heeft. Ik was een tijdje gestopt met factions door Dylan omdat hij met al zijn commentaar het spel niet meer leuk maakt. En Jefke, best gek dat _Itzvigza_ had toegegeven dat bijna alles waar was van wat ik schreef, zelfs een eigen faction lid van Dylan. Jefke jij weet maar de helft van het verhaal waarschijnlijk dus hou je er buiten zou ik zeggen. En best veel andere mensen zijn het met mij eens zeggen ze omdat ze vinden dat Dylan veel zeurt over zowat alles wat hem niet bevalt. Dylan volgens mij hoor je mij thuis op skablock, want je kan niet echt tegen factions volgens mij. Wie maakt wie zwart? jij zet hier een chatreport van mij in en niet van jezelf wat aangeeft dat je zelf ook verkeerde dingen hebt gezegd. Ik maak niemand zwart, jij maakt mij hier zwart door dit expres niet in een ticket te zetten. Als jij mij zwart maakt dan moet je niet verwachten dat ik aardig tegen je doe. En mij en andere lukt het niet om je te negeren want je zeurt zo ontzettend veel dat we gewoon willen zeggen dat je ermee moet stoppen en alles, maar dat doe je niet. Je kan ook alles gewoon in een ticket zetten en dan hebben de andere er geen last van, wat nu wel het geval is. Verder gedroeg jij je vandaag heel arrogant en abnormaal. Wij hebben speciaal voor Dylan 11 mensen gekickt zodat we 30 faction leden hebben. Zie wat hij dan zegt in het chatreport wat hierbij is meegestuurd. Dit gedrag van jou was ook niet echt normaal. Zoals jullie kunnen zien voeg ik ook erbij wat ik zelf heb gezegd, dat is geen geheim wat mij betreft, in tegenstelling tot Dylan.
 

Bijlagen

  • The Haunted Network ChatLog.pdf
    30,8 KB · Bekeken: 317
  • The Haunted Network ChatLog2.pdf
    25,4 KB · Bekeken: 227
  • The Haunted Network ChatLog3.pdf
    25,4 KB · Bekeken: 157

Wasted Penguin

Niet Verified
2 mrt 2016
35
48
159
33
De Lier
www.linguascripta.com
Ok, ik ga dit noteren voor de stafmeeting van aankomende donderdag. Hier gaan we niet tot een oplossing komen verder. Wij gaan ervoor zorgen dat dingen gaan zoals ze horen te gaan en dan gaan jullie het spel spelen. Mocht er dan nog irritatie ontstaan maak je een ticket met daarin je klacht en uiteraard kan je /ignore gebruiken mocht je samen niet tot een oplossing komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.