Hey Haunties
[EDITED]
Ik hoop hierbij weer voldoende te hebben geïnformeerd.
Mvg Remy & Staff
[EDITED]
Ik hoop hierbij weer voldoende te hebben geïnformeerd.
Mvg Remy & Staff
Als je supreme of andere rank bent word je automatisch vip zoals ik heb begrepen. dus je hebt de toevoegingen van je oude rank en de toevoegingen van vip krijg je er gratis bij :)Oke dat weten we nu ook al maar heb een vraagje bij de exclusieve gamemode kunnen daar alleen vips in of ook supreme vip of een andere rank
Lees dit topic svp goed door.Dus de mensen die op survival3 speelden zijn weeral alles kwijt ? Of is er een mogelijkheid tot overzetten ?
Als je al suprême, god, Legend, elite of Premium bent, dan hou je die rank. Nieuwe donators kunnen alleen nog maar VIP kopen.Als je supreme of andere rank bent word je automatisch vip zoals ik heb begrepen.
ja maar wel met dubbele prefix toch? bijv (supreme) (vip) LeviboyNL of (god) (vip) vipwachtwoord.Als je al suprême, god, Legend, elite of Premium bent, dan hou je die rank. Nieuwe donators kunnen alleen nog maar VIP kopen.
Nee volgens mij niet. Ik vind 1 VIP in mijn naam al genoeg :Pja maar wel met dubbele prefix toch? bijv (supreme) (vip) LeviboyNL of (god) (vip) vipwachtwoord.
De constante aanwezige gedachten van een admin. :pwaarom lezen mensen de tekst niet goed....
XD ach ja heb genoeg ervaring gehad als manager/mod dus dat is denk ik de reden waarom ik zo denk hahahaDe constante aanwezige gedachten van een admin. :p
ja klopt als je al een rank had hou je die samen met de functies die deze rank heeftja maar wel met dubbele prefix toch? bijv (supreme) (vip) LeviboyNL of (god) (vip) vipwachtwoord.
Als je het voor de nieuwe update koopt of al hebt gekocht ik denk dan dat er rank vip name komt te staan maar je blijft je dingtjes van god houdenGod blijft wel of wat??
Die vraag heb ik ook gesteld ;)kom ik weer met mijn vragen ;) bij de exclusieve gamemode kunnen daar alleen vips in of ook supreme/god vip of een andere rank?