Base

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Mensen het is duidelijl dat eierbalpvp hackt en Kikebu, want ze hebben allebei autosoup en eierbalpvp heeft nog forcefield en kill aura

iRG16

Niet Verified
30 okt 2014
24
1
89
27
Hoezo al die haat aan Harmen voor die tpglitch? Jullie beschuldigen 'm van alles en nog wat omdat hij 't 1x deed ( en nog, 't was niet met opzet ) . Dat betekent NIET dat hij 't nog 'ns doet ! hij heeft al een dikke b an gekregen ervoor. Voor die home, geloof ik 't best wel, als jij bv gisteren truce vraagt, harmen negeert 't, en de volgende dag doet hij truce, is die dus GEACCEPTEERT en kan hij dus een home zetten. Voor die tpa, weet ik niet, maar da't zou altijd zo kunnen zijn. Een truce/ally die je wilt naaien misschien? Je kan niiemnd op 100% vertrouwen, alleen jezelf ;)

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ryan, hij heeft na zn unban het weer gedaan, geen bewijs maar wel gezien dat hij het bij andere f probeerde...

iRG16

Niet Verified
30 okt 2014
24
1
89
27
Zolang ik geen bewijs zie, ben ik aan de kant van Harmen. Beschuldigt worden van alles tot en met is lastig, heb 't zelf nog meegemaakt, als je ooit bewijs hebt dan ben ik pas aan jou kant. iets ' zien ' is niet altijd at je denkt te zien

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Zolang ik geen bewijs zie, ben ik aan de kant van Harmen. Beschuldigt worden van alles tot en met is lastig, heb 't zelf nog meegemaakt, als je ooit bewijs hebt dan ben ik pas aan jou kant. iets ' zien ' is niet altijd at je denkt te zien
Harmen stopt met faction zie bericht op forum en hieronder

Hallo,

Ik ga stoppen met factions
Het word zomer en ik zal vaker buiten zijn enz dus ik stop met factions enzo
Ik zou graag wel wat spullen verkopen voor tk (wat misschien handig is voor later)
Dus wilt iemand miss wat kopen

Mvg Harmenvosken

Status
Niet open voor verdere reacties.