Brainstormen over survival!

• Topicstarter Deleted member 3030
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 3030

Guest
Hallo Survivallers / Haunties!

Misschien speel jij wel eens op survival met de gedachte: "Hmmmmm, ik mis iets!"
Speciaal daarvoor is dit topic nu aangemaakt! Wat mis jij op survival, of wat zou je graag willen zien veranderen, laat het hier achter!

Wat ik persoonlijk wil zien gebeuren is dat /withdraw en /trade worden toegevoegd om het handelen makkelijker te maken.

En oja #Meertopics #minderhastags #ditisgeentwitter #hastagsdoenhierhelemaalniks #stoptwitter #heheheh @Checkpointx & @Datdus :P

C

Checkpointx

Guest
#ProfessorJordi, ik mis niet echt iets, maar vind eigenlijk dat er iets te veel zit, ik zou zelf graag zien dat op bv hell de extra's voor gods en misschien sommige andere ranks worden aangepast. Als je nu god bent, maakt het eigenlijk niet uit op welke server je speelt, je kan toch niet dood, je hebt op alle drie een /warp farm, enz en dat gaat voor mij een beetje ten koste van het survival gevoel...

• Like
Reactions: Deleted member 3030
R

Rutgertjuh

Guest
#ProfessorJordi, ik mis niet echt iets, maar vind eigenlijk dat er iets te veel zit, ik zou zelf graag zien dat op bv hell de extra's voor gods en misschien sommige andere ranks worden aangepast. Als je nu god bent, maakt het eigenlijk niet uit op welke server je speelt, je kan toch niet dood, je hebt op alle drie een /warp farm, enz en dat gaat voor mij een beetje ten koste van het survival gevoel...

Je kan het ook niet gebruiken :).

Mvg,
Rutger

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Wat checkpointx inderdaad zegt is 'Survival' nu eigenlijk geen 'Survival' meer voor Gods, het is nu eerder bouwen zonder creative

D

Deleted member 3030

Guest
Warp farm maakt het vrij creative achtig, vind ik ook. Zelf bouw ik graag met clay, alleen zonder warp farm zou ik met het verzamelen daarvan uren bezig zijn, dus ben er stiekem toch wel blij mee. Ik zou het wel erg jammer vinden mocht het dus gaan, verders vind ik wel dat de stone met coal en die met redstone weg mogen. Minen doe je maar op de survival manier :D

C

Checkpointx

Guest
met uitzondering van beacons is alles vrij makkelijk te krijgen, ik heb een gekoppeld furnace van 14 zodat ik alles in no time kan bakken, heb een mega item sorter en alle denkbare farms, voor mij speelt het gewoon als creative tbh

• Like
Reactions: Guido and jan28

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
met uitzondering van beacons is alles vrij makkelijk te krijgen, ik heb een gekoppeld furnace van 14 zodat ik alles in no time kan bakken, heb een mega item sorter en alle denkbare farms, voor mij speelt het gewoon als creative tbh
beacons zijn nog niet moeilijk ze zijn best goedkoop

flowxdutyx

Niet Verified
22 apr 2015
21
0
65
26
ik zou het niet leuk vinden als /warp farm weg gaat,zelfs kan je het hakken in warp farm duurt het nogsteeds lang als je een heel inventory vol met blokken wil hebben van farm (zand,gravel niet meegerekend).
en de dingen van god aanpassen zou ik zelf eigenlijk niet doen de mensen hebben miss een rank gekocht voor bepaalde dingen,en als juist die dingen weg zijn gaan er veel boze reacties zijn.

groetjes,hauntie_zino

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik zou het niet leuk vinden als /warp farm weg gaat,zelfs kan je het hakken in warp farm duurt het nogsteeds lang als je een heel inventory vol met blokken wil hebben van farm (zand,gravel niet meegerekend).
en de dingen van god aanpassen zou ik zelf eigenlijk niet doen de mensen hebben miss een rank gekocht voor bepaalde dingen,en als juist die dingen weg zijn gaan er veel boze reacties zijn.

groetjes,hauntie_zino
spruce wood en dark oak en jungle wood hak ik niet eens in de warp farm gwn een bos zoeken waar ze staan een omhakken (enkel gods en legends)

flowxdutyx

Niet Verified
22 apr 2015
21
0
65
26
spruce wood en dark oak en jungle wood hak ik niet eens in de warp farm gwn een bos zoeken waar ze staan een omhakken (enkel gods en legends)
indd maar klei en quarts zijn wel handig om te hakken in warp farm

C

Checkpointx

Guest
neeh ik vind /god heel handig is vooral voor onder water te bouwen.

Je kan veel van die dingen ook met potions...

Het probleem is dingen als god en fly zijn er gewoon, dan gebruikt iedereen het ik ook, maar het is hetzelfde als cheaten in een ander spelletje, je bent het dan veel sneller zat, das hier ook imho. Dingen zijn nou eenmaal veel leuker als je er een beetje moeite voor moet doen, sense of achievement enzo...

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
111
108
159
22
mijn huis.

Het probleem is dingen als god en fly zijn er gewoon, dan gebruikt iedereen het ik ook, maar het is hetzelfde als cheaten in een ander spelletje, je bent het dan veel sneller zat, das hier ook imho. Dingen zijn nou eenmaal veel leuker als je er een beetje moeite voor moet doen, sense of achievement enzo...
Ik snap heel goed wat je bedoelt.

flowxdutyx

Niet Verified
22 apr 2015
21
0
65
26

ja maar als ze /god zouden weghalen dan is de rank god ook niet meer de juiste naam.

Status
Niet open voor verdere reacties.