Community input hauntedmc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties

Vandaag een ander soort nieuwsbericht.
Ik heb HauntedMC afgelopen dagen eens geëvalueerd en ben tot de conclusie gekomen dat we uit veel systemen zijn 'gegroeid' en dat er een pittige recode nodig is van de server.

Nu kan ik natuurlijk uit het niets beginnen en maar mijn eigen lijn volgen, maar veel leuker is natuurlijk jullie ideeën en input erbij te betrekken.

In dit topic kunnen jullie alle ideeën, fixes, nieuwtjes, of suggesties plaatsen die jullie maar kunnen bedenken. Probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen.
Dit kunnen dingen zijn als een nieuwe chat layout, nieuwe gamemodes, een nieuwe hub, algemene nieuwe ideeën of uitgangspunten, nieuwe features, dingen die weg moeten, dingen die makkelijker moeten, ga zo maar door. Maar ook dingen over de website, teamspeak, voting, of andere vormen die je maar kunt bedenken die met HauntedMC betrokken zijn of die je er juist betrokken bij wilt hebben.
Kortom: Gewoon alles.

Komende 3 maanden heb ik in ieder geval tijd voor de server, en de bedoeling is dan ook dat ik binnen een paar maanden een relaunch van HauntedMC wil doen. (Zoals altijd blijven bouwwerken/stats dan wel bewaard).

Let's start :) Hopelijk gaan we veel zien.

~ remymine & Crew

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
24
Free-Wifizone
Arho wil Gwn cookies xD

Status
Niet open voor verdere reacties.