Community input hauntedmc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties

Vandaag een ander soort nieuwsbericht.
Ik heb HauntedMC afgelopen dagen eens geëvalueerd en ben tot de conclusie gekomen dat we uit veel systemen zijn 'gegroeid' en dat er een pittige recode nodig is van de server.

Nu kan ik natuurlijk uit het niets beginnen en maar mijn eigen lijn volgen, maar veel leuker is natuurlijk jullie ideeën en input erbij te betrekken.

In dit topic kunnen jullie alle ideeën, fixes, nieuwtjes, of suggesties plaatsen die jullie maar kunnen bedenken. Probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen.
Dit kunnen dingen zijn als een nieuwe chat layout, nieuwe gamemodes, een nieuwe hub, algemene nieuwe ideeën of uitgangspunten, nieuwe features, dingen die weg moeten, dingen die makkelijker moeten, ga zo maar door. Maar ook dingen over de website, teamspeak, voting, of andere vormen die je maar kunt bedenken die met HauntedMC betrokken zijn of die je er juist betrokken bij wilt hebben.
Kortom: Gewoon alles.

Komende 3 maanden heb ik in ieder geval tijd voor de server, en de bedoeling is dan ook dat ik binnen een paar maanden een relaunch van HauntedMC wil doen. (Zoals altijd blijven bouwwerken/stats dan wel bewaard).

Let's start :) Hopelijk gaan we veel zien.

~ remymine & Crew

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
24
Sorry

maar ik vind dat de regels aangepast moeten worden.

zoals reclame als je dat doet is het voor altijd ban kan dat niet zijn bijvoorbeeld zijn een week ofzo en als je het vaker doet dat het anders wordt.
of dat je het apart doet per persoon want het ligt ook aan de reden hoe het gebeurt.
en als je een dure rank gekocht hebt of zoals jullie het noemen genoneerd is het wel een dure donatie als je dan voor altijd gebant wordt als je perongeluk reclame maakt.

mvg

Dylan Klinkhamer

• Like
Reactions: DFLxTheSniperNL

DFLxTheSniperNL

Niet Verified
14 jun 2015
1
0
25
28
Ik zou graag willen dat er minder snel banns worden uitgedeeld en dat je op een fout gewezen kan worden ipv meteen verbannen te worden
Zelf ben ik al verbannen en ik zal er vast niet op terug mogen, maar ik zou dat een verbeterpunt vinden op je server ;)
Ik hoop dat dat verbeterd kan worden want ik vind het jammer niet meer op de server te mogen door een klein foutje van me. Dus ik hoop dat andere eerst aangesproken kunnen worden ipv meteen verbannen
Mvg,
DFLTheSniperNL (jorn)

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Ik denk dat niet veel van jullie deze game kent ( agar.io ) take a look. 't Is een spel waar je begint als mini cells, en je moet steeds groter & groter worden om anderen te kunnen opeten. Iemand heeft er zo'n plugin van gemaakt en idk of 't goed idee is maar 't lijkt wel leuk ^^ https://www.youtube.com/watch?t=12&v=w41J4x2ybAA
( En zoals thijsjuh zei, een command dat alle soups vervangt , of een [Free] Bordje met een hele dubbelchest vol soups die steeds refreshed wordt om de X seconden ofzo )
Command blocks, geen plugin :P

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
Verandering op de site zo als de negatieve ratings anders te maken zo als dom naar stom van dat je de poste stom vint en de slechte spelling er uit halen je kunt er echt mensen mee kwetsen voor de gene met dislactie en de oud kan van mij best blijven maar als je tog bezig bent verander die dan meteen effe naar facepalm dat je het zo slecht vint dat je zelf een facepalm geeft
@remymine

Laatste update:

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
PvP wars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aub :)
Dankje wel remy x
:,D
Evil'tje

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Prison OP maken,
De armour in YZ prot 5 unbr 4 maken, en zwaarden/axes met sharp 6, met punch 3 bows, zal vast wel leuk zijn :D

Ook de McMMO pots zouden moeten komen! Maar niet de skill zelf...

Prison is onderhand al jaar oud (of zelfs langer), en de enigste grote update dat er daar is geweest, was weghalen van Free en prestiges inzetten, wat dus niet zo goed bleek uit te pakken.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Zelf zou ik spleef leuk vinden! Maar ik weet dat haunted originele minigames wil, don't worry... Misschien is het leuk om dan een schep te hebben om graven en iets anders met kb om spelers eraf te slaan. Dan kan je ook met tokens je kb upgraden en een snellere schep(dus niet dat je in het begin al supersnel kan graven).
Ook zou ik het leuk vinden om haunty terug te zien in de maps. Hij staat nu alleen in de hub.
~Sheepy

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Verandering op de site zo als de negatieve ratings anders te maken zo als dom naar stom van dat je de poste stom vint en de slechte spelling er uit halen je kunt er echt mensen mee kwetsen voor de gene met dislactie en de oud kan van mij best blijven maar als je tog bezig bent verander die dan meteen effe naar facepalm dat je het zo slecht vint dat je zelf een facepalm geeft
@remymine
Ik ben ook slecht in spelling xd

R

Rutgertjuh

Guest
Even kort wat ik graag zou willen:
  • In Factions weer /shop.
  • Wat voor je kills krijgen (power?) in Factions.
  • In KitPvP je bowls kunnen droppen en dat er palen zijn waar je kan refillen.
  • Free in Prison (ook met een eigen kit en mine).
  • Mocht Free komen, die dan ook extra permissions geven (fly in plotworld, warpen, etc.) en een eigen mine (deze was ooit al af had ik vernomen).
  • Een nieuwe PvParena in Prison die de andere twee arena's vervangt.
  • De teksten in CTF gefixt.
  • Duidelijker maken waar je je cakes kan verkopen op CTF.
  • Geen 'beloftes' maken die niet waar gemaakt worden (PvPWars, Turfwars, etc.).
  • Een 'Builder' rank voor het bouwteam op de bouwservers.
  • Scammen weer legaal maken op Factions, Miners en Prison.

Mvg,
Rutger

PS. Fijn dat er meer Moderators zijn, dit scheelt al een heleboel :)

• Like
Reactions: Sherwan_

Ralf

Niet Verified
10 nov 2014
42
0
79
Ik zou graag willen dat er minder snel banns worden uitgedeeld en dat je op een fout gewezen kan worden ipv meteen verbannen te worden
Zelf ben ik al verbannen en ik zal er vast niet op terug mogen, maar ik zou dat een verbeterpunt vinden op je server ;)
Ik hoop dat dat verbeterd kan worden want ik vind het jammer niet meer op de server te mogen door een klein foutje van me. Dus ik hoop dat andere eerst aangesproken kunnen worden ipv meteen verbannen
Mvg,
DFLTheSniperNL (jorn)
whahah never

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
@remymine , iets wat ik al heeeeel graag wil spelen: soupfactions
Een gamemode factions waar je simpelweg kan soupen en zonder mcmmo!
Ik denk ook dat er hier veel mensen zullen opspelen aangezien kitpvp en factions toch wel populair zijn op thn.
Geen tof idee? Gimmeeh een cookie als je het eens bent en reageer hierop als je hier iets nie goed aan vind!

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
24
Free-Wifizone
@remymine , iets wat ik al heeeeel graag wil spelen: soupfactions
Een gamemode factions waar je simpelweg kan soupen en zonder mcmmo!
Ik denk ook dat er hier veel mensen zullen opspelen aangezien kitpvp en factions toch wel populair zijn op thn.
Geen tof idee? Gimmeeh een cookie als je het eens bent en reageer hierop als je hier iets nie goed aan vind!
Je weet dat dat eig pvp wars is..en je weet dat het dus n slecht idee is.. je doet t voor de cookiez

Status
Niet open voor verdere reacties.