Creative update + veel kleine updates :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey goedemorgen Haunties,
We hebben de afgelopen dagen lang onderhoud gehad aan de servers. Hierbij werden voornamelijk een heleboel bugs gefixed, maar er werden ook een aantal features toegevoegd en/of veranderd.

Creative Server
Op de Creative server hebben wij de spawn compleet vernieuwd! Hij is nu veel toegankelijker geworden voor spelers en komt een stuk vrolijker over. Nieuw is dat er info signs zijn met bijna elke command erop uitgelegd waarmee je je plots kunt beheren. Ook staan de regels en de rank info vermeld op signs.
19c885ed80.jpg

Iets waar veel spelers blij mee zullen zijn is dat redstone, water/lava flow weer ingeschakeld zijn! We hebben de achterliggende oorzaak van de lag hiervan opgelost.
Ook heeft iedere speler in zijn 9e (laatste) inventory slot een compass zitten welke "World Selector" noemt. Hiermee kun je altijd snel een wereld uitkiezen om op te bouwen (mocht je een rank hebben) of om te bekijken!

Prison & Miners Servers
Op Prison werd al heel lang gevraagd om de /plot add <naam> command om mensen toe te mogen voegen op je plot. Dit hebben we vanaf nu ingevoerd. Wel met de voorwaarde: het is met eigen verantwoordelijkheid, wij gaan niet optreden tegen griefing. Ook is er een /sethome command in de plot wereld, hiermee kun je een home bij iemand anders zijn plot plaatsen, erg handig als je met iemand samen bouwt!

Op miners zijn dezelfde features toegevoegd. Deze server is nu tevens volledig 1.8

Hungergames
Ook Hungergames is erg geüpdatet, veel bugs zijn gefixed waaronder die van de irritante worldborder. Er is nu een zichtbare duidelijke glazen worldborder, waar je niet zomaar door dood kan gaan. Hungergames draait nu tevens op 1.8.

Kleine dingetjes
- /market nu ook beschikbaar op factions
- /spawn command in prison
- /shop is uit elke server verwijderd.
- /prestige is uit prison verwijderd.
- Aantal grote bugs met tokens gefixed.
- Anti xray op onze servers gezet, werkt prima.
- In de lobby nieuw soort worldborders, die je pet en flymode automatisch disablen. De rocket gadget werkt hier goed mee.
- Alle vote linkjes gaan nu via onze website: http://haunted-mc.com/vote
- Op kitpvp zijn de levels en killstreaks weer terug
- Nieuwe PvP Spawn op mixed.

Dat was het weer voor deze keer. Meer updates komen er snel aan!
~ Remymine & Staff

Laatste update:

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
wel jammer dat /shop weg is je kon er altijd xp bottles kopen nu moet ik telkens naar die stomme xp farms maar heb nieuw idee voor xp: BREEDEN EN SLACHTEN IN EEN MEGA COW/CHICKEN FARM best goed idee beter dan die stomme spawners en zo

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
wel jammer dat /shop weg is je kon er altijd xp bottles kopen nu moet ik telkens naar die stomme xp farms maar heb nieuw idee voor xp: BREEDEN EN SLACHTEN IN EEN MEGA COW/CHICKEN FARM best goed idee beter dan die stomme spawners en zo
je kan een eigen mega chicken farm maken

xConcentrate

Niet Verified
4 apr 2015
3
0
67
25
Op skyblock werd shop heeel vaak gebruikt, ik mis enchant books :(

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
heyo,

leuke updates!
maar zoals @Stevenn al zei:
nu de prestige ranks zijn verwijderd, is free dan weer toegevoegd?
ben daar wel benieuwd naar, dan kan ik namelijk weer free worden :D
hhaha, hoor het wel ;)

mvg
-razer

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
je kan een eigen mega chicken farm maken
het nadeel is dat de server dan een beetje gaat laggen maar daarom die ik ook chickens die laggen volgens mij minder dan cows (weet niet zeker)

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
anti-ray merkte ik op survival al doordat er steeds ores verschenen die er niet waren

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
voor Z spelers is er dus niks meer te doen op prison.
teleurstellend aangezien prestige wel een optie zou zijn als er een motivatie bij zou komen.
fly in plot of megaplots of extra mine per prestige.

zijn nog genoeg opties die er toegevoegd kunnen worden alleen als er eindelijk iets is dan wordt het er weer uitgehaald.
nu snap ik dat prestige eruit is vanwege bug etc.

alleen was dat wel het enige wat mij persoonlijk nog enig sinds liet komen op de server eigenlijk.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
eerst zien dan geloven wacht namelijk al verrekte lang op een extra optie

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
kan je al met een nieuwe naam op prison zonder coins te verliezen?

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Amazing updates! Redstone back!!! En eindelijk de /plot add op miners
Niceee

Status
Niet open voor verdere reacties.