Creative update + veel kleine updates :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey goedemorgen Haunties,
We hebben de afgelopen dagen lang onderhoud gehad aan de servers. Hierbij werden voornamelijk een heleboel bugs gefixed, maar er werden ook een aantal features toegevoegd en/of veranderd.

Creative Server
Op de Creative server hebben wij de spawn compleet vernieuwd! Hij is nu veel toegankelijker geworden voor spelers en komt een stuk vrolijker over. Nieuw is dat er info signs zijn met bijna elke command erop uitgelegd waarmee je je plots kunt beheren. Ook staan de regels en de rank info vermeld op signs.
19c885ed80.jpg

Iets waar veel spelers blij mee zullen zijn is dat redstone, water/lava flow weer ingeschakeld zijn! We hebben de achterliggende oorzaak van de lag hiervan opgelost.
Ook heeft iedere speler in zijn 9e (laatste) inventory slot een compass zitten welke "World Selector" noemt. Hiermee kun je altijd snel een wereld uitkiezen om op te bouwen (mocht je een rank hebben) of om te bekijken!

Prison & Miners Servers
Op Prison werd al heel lang gevraagd om de /plot add <naam> command om mensen toe te mogen voegen op je plot. Dit hebben we vanaf nu ingevoerd. Wel met de voorwaarde: het is met eigen verantwoordelijkheid, wij gaan niet optreden tegen griefing. Ook is er een /sethome command in de plot wereld, hiermee kun je een home bij iemand anders zijn plot plaatsen, erg handig als je met iemand samen bouwt!

Op miners zijn dezelfde features toegevoegd. Deze server is nu tevens volledig 1.8

Hungergames
Ook Hungergames is erg geüpdatet, veel bugs zijn gefixed waaronder die van de irritante worldborder. Er is nu een zichtbare duidelijke glazen worldborder, waar je niet zomaar door dood kan gaan. Hungergames draait nu tevens op 1.8.

Kleine dingetjes
- /market nu ook beschikbaar op factions
- /spawn command in prison
- /shop is uit elke server verwijderd.
- /prestige is uit prison verwijderd.
- Aantal grote bugs met tokens gefixed.
- Anti xray op onze servers gezet, werkt prima.
- In de lobby nieuw soort worldborders, die je pet en flymode automatisch disablen. De rocket gadget werkt hier goed mee.
- Alle vote linkjes gaan nu via onze website: http://haunted-mc.com/vote
- Op kitpvp zijn de levels en killstreaks weer terug
- Nieuwe PvP Spawn op mixed.

Dat was het weer voor deze keer. Meer updates komen er snel aan!
~ Remymine & Staff

Laatste update:

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
ik zie geen glazen border op HungerGames

Mathijs0728

Niet Verified
11 apr 2015
2
0
43
20
Hey goedemorgen Haunties

Creative Server
Op de Creative server hebben wij de spawn compleet vernieuwd! Hij is nu veel toegankelijker geworden voor spelers en komt een stuk vrolijker over. Nieuw is dat er info signs zijn met bijna elke command erop uitgelegd waarmee je je plots kunt beheren. Ook staan de regels en de rank info vermeld op signs.
19c885ed80.jpg

Iets waar veel spelers blij mee zullen zijn is dat redstone, water/lava flow weer ingeschakeld zijn! We hebben de achterliggende oorzaak van de lag hiervan opgelost.
Ook heeft iedere speler in zijn 9e (laatste) inventory slot een compass zitten welke "World Selector" noemt. Hiermee kun je altijd snel een wereld uitkiezen om op te bouwen (mocht je een rank hebben) of om te bekijken!

Prison & Miners Servers
Op Prison werd al heel lang gevraagd om de /plot add <naam> command om mensen toe te mogen voegen op je plot. Dit hebben we vanaf nu ingevoerd. Wel met de voorwaarde: het is met eigen verantwoordelijkheid, wij gaan niet optreden tegen griefing. Ook is er een /sethome command in de plot wereld, hiermee kun je een home bij iemand anders zijn plot plaatsen, erg handig als je met iemand samen bouwt!

Op miners zijn dezelfde features toegevoegd. Deze server is nu tevens volledig 1.8

Hungergames
Ook Hungergames is erg geüpdatet, veel bugs zijn gefixed waaronder die van de irritante worldborder. Er is nu een zichtbare duidelijke glazen worldborder, waar je niet zomaar door dood kan gaan. Hungergames draait nu tevens op 1.8.

Kleine dingetjes
- /market nu ook beschikbaar op factions
- /spawn command in prison
- /shop is uit elke server verwijderd.
- /prestige is uit prison verwijderd.
- Aantal grote bugs met tokens gefixed.
- Anti xray op onze servers gezet, werkt prima.
- In de lobby nieuw soort worldborders, die je pet en flymode automatisch disablen. De rocket gadget werkt hier goed mee.
- Alle vote linkjes gaan nu via onze website: http://haunted-mc.com/vote
- Op kitpvp zijn de levels en killstreaks weer terug
- Nieuwe PvP Spawn op mixed.

Dat was het weer voor deze keer. Meer updates komen er snel aan!
~ Remymine & Staff

Mathijs0728

Niet Verified
11 apr 2015
2
0
43
20
;)
Ik ben nu zo blij dat redstone terug werkt en ik vind remymine de beste owner ooit!!!!

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
zou je dat niet in 1 bericht zetten

Creeper Gamen

Niet Verified
11 apr 2015
9
1
70
Met Twana eens,heel goed gedaan hauntedcrew ;)
Keep up the good work :D
Hey LazyDutchie...

Kan je plse zeggen hoe je die nice prestaties maakt?
Dat zou ik heel erg tof vinden! :p
Ben juist nieuw op deze website dus...:rolleyes:
Alvast bedankt!

Of misschien iemand anders die dat weet?
Laat maar weten!
Ik zou ook graag willen weten hoe je dat zo doet dat je zo een automatisch bericht erbij doet aan het einde!:D

Groetjes van [God] Creeper_3s :)

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Hey LazyDutchie...

Alvast bedankt!

Laat maar weten!
Ik zou ook graag willen weten hoe je dat zo doet dat je zo een automatisch bericht erbij doet aan het einde!:D

met een website ;) ...
....maar welke....
welke weet ik niet

cap_kai

Niet Verified
29 dec 2014
17
9
149
20
waarschijnlijk thuis
Hey LazyDutchie...

Alvast bedankt!

Laat maar weten!

zon automatish bericht heet een handtekening, dat doe je als je boven aan op je icoontje klikt
en dan naar handtekening gaat

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
wanneer krijgen donators op miners donator perks?

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Je zei niet dat ik een digitaal woordenboek was :eek:
Digitaal Engels-Nederlands-grammatica-onregelmatige-werkwoorden-woordenboek?
Of een digitaal Nederlands-Engels-grammatica-onregelmatige-werkwoorden-woordenboek?

Status
Niet open voor verdere reacties.