Dauwdruppel is te streng

Status
Niet open voor verdere reacties.

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
dauwdruppel bant veel te snel zonder warning te geven en is drm (onder de spelers) geen chille mod en btw dauw get focust for live op elke gamemode die je doet want dit gaat echt te ver

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Ik weet natuurlijk niet wat je rede is voor dit topic, maar ik vind het een beetje onnodig.
misschien kan je beter gewoon een normale conversatie met hem aangaan ipv dit?
In ieder geval, kan hier een slotje opkomen? bij voorbaat dank

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
razer uhm shut up je doet net zoals harmen "whitch slotje"

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Uhhmm dat zeg ik niet, ik vind deze post alleen nergesn op slaan, zoals ik al eerder melde heeft dit geen enkele zin en kan je beter gewoon een conversatie met hem aangaan. dat is de rede waarom ik om een slotje vroeg ;)
Bij deze ;)
-Razer

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
ik ga geen conversatie met HEM aan zeker niet hij waarschuwd me amper

18 sep 2014
57
8
167
22
Uhhmm dat zeg ik niet, ik vind deze post alleen nergesn op slaan, zoals ik al eerder melde heeft dit geen enkele zin en kan je beter gewoon een conversatie met hem aangaan. dat is de rede waarom ik om een slotje vroeg ;)
Bij deze ;)
-Razer
Ik weet natuurlijk niet wat je rede is voor dit topic, maar ik vind het een beetje onnodig.
misschien kan je beter gewoon een normale conversatie met hem aangaan ipv dit?
In ieder geval, kan hier een slotje opkomen? bij voorbaat dank
*Reden*

naffiekuijt

Niet Verified
19 dec 2014
51
8
99
22
Hij is geband omdat hij op factions meerdere keren op het dak stond wat banneble is en vanaf het dak ging hij met ze bow mensen dood schieten dit is meerderen malen gebeurt dus ik vond het tijd voor een melding

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Bij deze ;)
-Razer
Ik ben het met je eens, als hij niet met dauw zelf wilt praten maar hij kraakt hem wel af is hij hem dus aan het zwartmaken achter zijn rug om?

@dauwdruppel misschien heb je interesse in dit topic? ;)

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Nee Cpt_naikie heeft gelijk bij mij is m'n favorite mod @Bliksem79 ander mods bannen tesnel en soms onnodig het is en blijft een
Spel je kan mensen ook een waarschuwing geven of zeggen van
Hey hoe komt dat waarom doe je dit gewoon in gesprek gaan ik vindt dat maar vaak grijpen ze goed in of bannen ze goed dat geen twijfels aan ze helpen goed als je hulp nodig hebt daar m'n complimenten voor
Moderators en admins alleen werk er wel aan ik probeer ook mijn foute te verbeter niet alles gaat goed dat kan ook bij een moderator bijv m'n ban ik
Vindt het nergens op slaan al heeft niek het opgenomen het is en blijft een goeie gozer + pvper
Maar fijne avond iedereen
Veel speel plezier !
Maar niet meteen haat gooie van wat ik zeg
GR lionelrohied

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
ik geef alleen de ban die ik volgens de regels moet geven.
Er staat duidelijk op een sign die op het dak staat dat als je daar boven staat te je een ban kunt krijgen van 1 week.
je weet zelf dondersgoed dat je fout zat.

Stond die sign er pas een dag dan zou ik nog gezegd hebbend dat je het niet meer moet doen.
maar die sign staat er al iets van 3 - 6 maanden.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Ey lion gozer, kap met zeiken en biedt je excuses aan, je zit fout

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Eey arto Stfu en nee ik zit niet fout
Nu ja, ben jij niet die gast die hackte?
En jij stond dus on dat dak van spawn wat niet mag en meneer gaat zeggen dat ie niet fout zit

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
ik geef alleen de ban die ik volgens de regels moet geven.
Er staat duidelijk op een sign die op het dak staat dat als je daar boven staat te je een ban kunt krijgen van 1 week.
je weet zelf dondersgoed dat je fout zat.

Stond die sign er pas een dag dan zou ik nog gezegd hebbend dat je het niet meer moet doen.
maar die sign staat er al iets van 3 - 6 maanden.
Wil jij me misogyne Helpen want @Stevenn is niet eens zo vriendelijk om NORMAAL tegen de haunted spelers tedoen ik vraag hem
20x iets en hij blijft niet reageren ik weet namelijk dat jij wel reageert en praat

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Hij moet jouw niet waarschuwen als die Sing op het dak dat doet

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Wil jij me misogyne Helpen want @Stevenn is niet eens zo vriendelijk om NORMAAL tegen de haunted spelers tedoen ik vraag hem
20x iets en hij blijft niet reageren ik weet namelijk dat jij wel reageert en praat
Mods mogen ook mc spelen man

Status
Niet open voor verdere reacties.