dauwdruppel bant veel te snel zonder warning te geven en is drm (onder de spelers) geen chille mod en btw dauw get focust for live op elke gamemode die je doet want dit gaat echt te ver
Uhhmm dat zeg ik niet, ik vind deze post alleen nergesn op slaan, zoals ik al eerder melde heeft dit geen enkele zin en kan je beter gewoon een conversatie met hem aangaan. dat is de rede waarom ik om een slotje vroeg ;)
Bij deze ;)
-Razer
*Reden*Ik weet natuurlijk niet wat je rede is voor dit topic, maar ik vind het een beetje onnodig.
misschien kan je beter gewoon een normale conversatie met hem aangaan ipv dit?
In ieder geval, kan hier een slotje opkomen? bij voorbaat dank
Ik ben het met je eens, als hij niet met dauw zelf wilt praten maar hij kraakt hem wel af is hij hem dus aan het zwartmaken achter zijn rug om?Uhhmm dat zeg ik niet, ik vind deze post alleen nergesn op slaan, zoals ik al eerder melde heeft dit geen enkele zin en kan je beter gewoon een conversatie met hem aangaan. dat is de rede waarom ik om een slotje vroeg ;)
Bij deze ;)
-Razer
Dat had ik ook ! Maar het is gelukkig goed opgelost met de moderator @Bliksem79 en @Hape dankjewel nog !ik ga geen conversatie met HEM aan zeker niet hij waarschuwd me amper
Eey arto Stfu en nee ik zit niet foutEy lion gozer, kap met zeiken en biedt je excuses aan, je zit fout
Nu ja, ben jij niet die gast die hackte?Eey arto Stfu en nee ik zit niet fout
Wil jij me misogyne Helpen want @Stevenn is niet eens zo vriendelijk om NORMAAL tegen de haunted spelers tedoen ik vraag hemik geef alleen de ban die ik volgens de regels moet geven.
Er staat duidelijk op een sign die op het dak staat dat als je daar boven staat te je een ban kunt krijgen van 1 week.
je weet zelf dondersgoed dat je fout zat.
Stond die sign er pas een dag dan zou ik nog gezegd hebbend dat je het niet meer moet doen.
maar die sign staat er al iets van 3 - 6 maanden.
Mods mogen ook mc spelen manWil jij me misogyne Helpen want @Stevenn is niet eens zo vriendelijk om NORMAAL tegen de haunted spelers tedoen ik vraag hem
20x iets en hij blijft niet reageren ik weet namelijk dat jij wel reageert en praat