Dauwdruppel is te streng

Status
Niet open voor verdere reacties.

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik weet dat je wilt dat ik niet geunband wordt omdat je een hekel aan me hebt eerst beschulden voor killaura daarna zeggen hacks en daarna anti knockback heel breek zeg?
Ik heb geen hekel aan je, ik moet iedereen gelijk behandelen en beoordelen. Donateurs ban ik net zo soepel als normale spelers als ze killaura, autosoup, of wat voor een hack ze ook hebben.

Als je zo doorgaat, zal ik wel overwegen je ban nog even te verlengen.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Ik heb geen hekel aan je, ik moet iedereen gelijk behandelen en beoordelen. Donateurs ban ik net zo soepel als normale spelers als ze killaura, autosoup, of wat voor een hack ze ook hebben.

Als je zo doorgaat, zal ik wel overwegen je ban nog even te verlengen.
Ja isgoed man gg misbruik maken van je mod maar is goed ik zit het uit overdrijver
GR Lionel

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Je had hacks, het was duidelijk te zien in de video. Steven heeft goed gehandeld en ophouden met zeuren want je maakt het alleen maar erger.. Je zal niet unbanned worden en als je nou ff nadenkt snap je dat je tever gaat. Ban uitzitten en klaar en niet mods gaan afzeiken daar heb je niks aan.

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Dauwdruppel kan soms wel fout liggen ik herinner me nog dat hij me had verbannen voor Hacks omdat ik zijn vriend had dood gemaakt en hij kon er blijkbaar niet tegen maar hij doet ook zijn werk. Als je genoeg bewijs laat zien en je je normaal gedraagt komt het goed ^^

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Dauwdruppel kan soms wel fout liggen ik herinner me nog dat hij me had verbannen voor Hacks omdat ik zijn vriend had dood gemaakt en hij kon er blijkbaar niet tegen maar hij doet ook zijn werk. Als je genoeg bewijs laat zien en je je normaal gedraagt komt het goed ^^
Behalve bij jou dus xd
(sorry als t stom overkomt, maar lijkt zo, weet zelf ook niet hoe het bij jou in elkaar zit hoor)

K

Kogetsoo

Guest
Dit topic slaat nergens meer op. De mods doen hun best om de regels te hanteren en handelen naar hun inzicht en gevoel. Als je dat niet bevalt heeft het geen zin dit te melden bij andere spelers. Spreek een admin aan of stuur een bericht. Niet iedereen gaat weg, het zijn telkens dezelfde mensen die van een mug een olifant maken. Verman jezelf en doe er wat aan, in plaats van alleen maar te klagen. Hier heeft niemand iets aan. ;)

Topic gesloten.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.