Miss zijn zij beleefdEn waarom worden andere mensen geband en geunband als ze worden geband voor hacks ? En ik niet? @Stevenn @dauwdruppel
Dit komt bij mij toch wel over als staff disrespect?Wil jij me misogyne Helpen want @Stevenn is niet eens zo vriendelijk om NORMAAL tegen de haunted spelers tedoen ik vraag hem
20x iets en hij blijft niet reageren ik weet namelijk dat jij wel reageert en praat
Omdat jij me hebt geband voor 1 ding en daar 3 maanden of gegeven dat is wel heel overdrevenDit komt bij mij toch wel over als staff disrespect?
Ik heb je unban topic afgewezen, als je daarover door blijft gaan, waarom ben ik dan onredelijk, en reageer ik niet op jou?
Dat is geen disrespect want ik want ik scheld je niet uit wat jij doet vindt ik niet respect vol ik heb ongeveer 75 euro aan jullie besteed en dan wordt ik onnodig door leuk geband omdat jij in m'n base door m'n f gekilt werdt ! Ik heb geen hacks want dan was ik wel heel heel dom maar jij snapt het ook wel dat iemand gaat hacken met god onzettend dom is? Maar je snapt niet dat ik aan het einde lagg had omdat ik naikie niet kon slaan door m'n lagg en ikDit komt bij mij toch wel over als staff disrespect?
Ik heb je unban topic afgewezen, als je daarover door blijft gaan, waarom ben ik dan onredelijk, en reageer ik niet op jou?
Moderators willen ook mc spelen. Ze kunnen altijd helpen maar ze zijn ook maar een mens, ze kunnen niet alles tegelijk doen. Daar MOET je begrip voor hebben.Wil jij me misogyne Helpen want @Stevenn is niet eens zo vriendelijk om NORMAAL tegen de haunted spelers tedoen ik vraag hem
20x iets en hij blijft niet reageren ik weet namelijk dat jij wel reageert en praat
de standaard ban voor hacken is de eerste keer 3 maanden.Omdat jij me hebt geband voor 1 ding en daar 3 maanden of gegeven dat is wel heel overdreven
Ja dan geld Back Dit is een vies spelletje van de moderator @Stevennbtw lionel je hackt wel je anti kb was te zien je kan gaan zeggen lagg maar dan moeten ze die andere ook gaan unbannen
Er is een lijn, zit je ban uit. Je mag het filmpje nadraaien hoevaak je wilt, toch blijft dat anti-kb naar boven komen.Ja dan geld Back Dit is een vies spelletje van de moderator @Stevenn
Wie krijgt verkorte ban? Want ik heb niemand een ban verkorting gegevenmaar ik wil nog steeds weten waarom hij ban verkorting had @Stevenn ik snap dat dauw me niet mag maar kom op zeg
Lekker makkelijk gezeg jij jullie hebben je geld al binnen van mij ik heb me rot zitten betalen omdat ik ervoor spaar maar er komt ff een mod 2 weekjes nieuw en meteen bannen bannen je denkt dat het grappig. Is? Als jij dat zou overkomen dan zou je ook zo reageren dusEr is een lijn, zit je ban uit. Je mag het filmpje nadraaien hoevaak je wilt, toch blijft dat anti-kb naar boven komen.
Denk je dat het mij echt zoveel uitmaakt om een setje prot 4 en zwaard op factions? Het is factions man.. Je wint wat, verliest wat, hoort bij het spel. Wil je nu erover ophouden?
Ja duhh hij haat iedereen alleen z'n eigen f niet en z'n truce als je enemy bent met hem en hij slaat je een je laggd ofso je krijgt een ban zoewieZo een ban dat is meteen hacken als je lagg hebt je kan toch zelf nadenken?Wie krijgt verkorte ban? Want ik heb niemand een ban verkorting gegeven
Dude, je maakt het zo alleen maar erger voor jezelf als je nou gewoon rustig je ban uitzit dan is die eerder om dan dat je er iedere dag op nieuw over begint.Lekker makkelijk gezeg jij jullie hebben je geld al binnen van mij ik heb me rot zitten betalen omdat ik ervoor spaar maar er komt ff een mod 2 weekjes nieuw en meteen bannen bannen je denkt dat het grappig. Is? Als jij dat zou overkomen dan zou je ook zo reageren dus
Rohied er zijn veel records van je hacks, en de je weet zelf ook dondersgoed dat je terecht gebanned bent.Ik weet dat je wilt dat ik niet geunband wordt omdat je een hekel aan me hebt eerst beschulden voor killaura daarna zeggen hacks en daarna anti knockback heel breek zeg?