Dromen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
He mensen iedereen heeft wel ooit eens gedroomd mijn vraag is nu wat is jou leukste droom en jou slechtste?
upload_2016-2-18_20-31-5.png

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Mijn ergste droom was een dag voor schoolreis we gingen naar plankendaele en in men droom ging ik er al naar toe en plackendaele is een soort dieren park dus ik dacht dat het echt was en ik sprong in de beren habitat en ik gaf iedere beer een knuffel en toen werd de zoo gesloten en zat ik vast en werd ik gebeten door een beer en ik verandere ook in een beer ik kwam wakker en ik zei tegen men moeder "Moeder plackendaele was tof" en ze zei je bent er nog niet geweest vertrek snel je omt nog te laat en ik echt steeds op de bus zitten piekeren van lel echt? hahaa

D

Datdus

Guest
Oh my. Dat is een moeilijke vraag. Mijn engste droom was eigenlijk slaapverlamming oftewel dromen terwijl je eigenlijk wakker bent. Stel je voor dat er een Dementor achtig monster boven je hangt en keihard schreeuwt en je keel dichtknijpt. Mijn god ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd. :')

dementor_dudley1.jpg

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Nou ergste :
Hmm ik maak van de erge altijd grappige dus eigelijk bestaat dat bij mij niet

Mijn leukste
Is mijn pink World <3
Geloof me droomde ik nog maar vandemorgen
Met een panda dansen en donuts eten
En nog een paar rare dingen

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Oh my. Dat is een moeilijke vraag. Mijn engste droom was eigenlijk slaapverlamming oftewel dromen terwijl je eigenlijk wakker bent. Stel je voor dat er een Dementor achtig monster boven je hangt en keihard schreeuwt en je keel dichtknijpt. Mijn god ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd. :')

dementor_dudley1.jpg
Harry potter ^^ the order of the Phoenix :p

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
21
BROODKAST!

dementor_dudley1.jpg
Eigenlijk dacht ik dat je ging zeggen: ik was in een hamster veranderd

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Nou ergste :
Hmm ik maak van de erge altijd grappige dus eigelijk bestaat dat bij mij niet

Mijn leukste
Is mijn pink World <3
Geloof me droomde ik nog maar vandemorgen
Met een panda dansen en donuts eten
En nog een paar rare dingen
:P verdient wel een cookie

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Ocharme

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Oke nu is het tijd om te rennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnen! :P

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Oms denk maar niet dat ik je dekking geef

Status
Niet open voor verdere reacties.