He mensen iedereen heeft wel ooit eens gedroomd mijn vraag is nu wat is jou leukste droom en jou slechtste?
Harry potter ^^ the order of the Phoenix :pOh my. Dat is een moeilijke vraag. Mijn engste droom was eigenlijk slaapverlamming oftewel dromen terwijl je eigenlijk wakker bent. Stel je voor dat er een Dementor achtig monster boven je hangt en keihard schreeuwt en je keel dichtknijpt. Mijn god ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd. :')
Eigenlijk dacht ik dat je ging zeggen: ik was in een hamster veranderdOh my. Dat is een moeilijke vraag. Mijn engste droom was eigenlijk slaapverlamming oftewel dromen terwijl je eigenlijk wakker bent. Stel je voor dat er een Dementor achtig monster boven je hangt en keihard schreeuwt en je keel dichtknijpt. Mijn god ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd. :')
:P verdient wel een cookieNou ergste :
Hmm ik maak van de erge altijd grappige dus eigelijk bestaat dat bij mij niet
Mijn leukste
Is mijn pink World <3
Geloof me droomde ik nog maar vandemorgen
Met een panda dansen en donuts eten
En nog een paar rare dingen
:') Serieus. Dit wordt too much.Eigenlijk dacht ik dat je ging zeggen: ik was in een hamster veranderd
snel mijn reactie wegdoen voor hij het ziet :P:') Serieus. Dit wordt too much.
OMS je bent te laat!snel mijn reactie wegdoen voor hij het ziet :p
Ik zie verwijderde reacties gewoon haha.snel mijn reactie wegdoen voor hij het ziet :p
Hij kent men real name nog niet ik ben nog save :POMS je bent te laat!
Niet voor lang denk ikHij kent men real name nog niet ik ben nog save :p
chipsi k heb gesoliciteerd voor mod en men real name staat erin .Niet voor lang denk ik