Toen ik haunted joinde en ik eindelijk zag dat mensen wisten wat een ''Ghostclient'' is.
Maar toen werd ik wakker en wist ik dat het niet kon lol.
gg
Maar toen werd ik wakker en wist ik dat het niet kon lol.
gg
ieuwik herinner mij nog 1 droom die ik ooit heb gehad.... Sinds dien heb ik een grote angst aan spinnen en knaagdieren (uitgezonderd hamsters, en cavia's) die droom heb ik gehad toen ik 4jaar oud was :'). Hoe dat ie ging weet ik ook niet meer precies.... Maar die beesten aten alles op wat mij dierbaar was. :p
Mvg
Twana
Dus je bent niet van @Datdus :p leuk dat je je droom(en) meedeeltik herinner mij nog 1 droom die ik ooit heb gehad.... Sinds dien heb ik een grote angst aan spinnen en knaagdieren (uitgezonderd hamsters, en cavia's) die droom heb ik gehad toen ik 4jaar oud was :'). Hoe dat ie ging weet ik ook niet meer precies.... Maar die beesten aten alles op wat mij dierbaar was. :p
Mvg
Twana
Leuk dat je je droom meedeelt!Ergste heb ik niet echt.
MAAR! ik herriner me nog wel een van mijn eerste dromen.
toen ik 1 jaar was lag ik op een bed bij mn grootmoeder en toen droomde ik dat er 2 pingiuns de kamer binnenkwamen met de stemmen van mijn ouders.
Oeh harry potter alle films al eens gezien voldermort is gwn de grappigsteErgste: ik was 6 en ik had voor t eerst Harry Potter gezien, toen ik ging slapen droomde ik dat Volgestort me achterna zat maar ik kon niet lopen of rennen, I was freezed..
leukste: mijn leukste droom moet gewoon wel die droom zijn dat ik een schattig klein grijs kittentje kreeg, ik noemde m Dobby (jup Harry Potter) toen ik wakker werd, riep mn ma me en zei "er is een katje aankomen lopen" en ja hoor, een grijs klein kittentje die we omdoopte tot Dobby
NIET ALS JE 6 BENTOeh harry potter alle films al eens gezien voldermort is gwn de grappigste
Ik hou van weerwolven :Pmijn ergste simpel een familie droom
iemand van je familie die veranderd in een weerwolf
in een soort van je kan niet doen wat je wilt slaap
dus je wilt 112 bellen maar in je slaap doe je het niet....
echt vervelend
en mijn best slaapje?
geen een ik heb nooit goede