Dromen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
oef mijn ergste droom?:O

tja dan denk ik dat mijn ergste droom was dat ik DE lopende koelkast niet meer was maar dat ik een stilstaande vriezer was.
mensen konden niet meer bij me en al het drinken in me was bevroren.

dat is natuurlijk niet de bedoeling!!!

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity

tja dan denk ik dat mijn ergste droom was dat ik DE lopende koelkast niet meer was maar dat ik een stilstaande vriezer was.

OMS dat is erg

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Mijn raarste droom was echt heel raar, ik was 7~8 en had hekel aan opruimen, mijn droom was dat ik in een huge huis alles moest opruimen, maar dat er steeds nieuwe kamers bij kwamen... Tja.. Heb soms ook wel rare dromen dat ik mijn kamer 'zie' maar dan 'ingezoomt', en dan gewoon even weer nadenken en alles is weer als vanouds... Gebeurdt zelden tho...
:')

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Wrm droomt iedereen zo creepie

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Sommige mensen denken gewoon creepy, er zou bijvoorbeeld nu een gemene tovenaar achter me staan die mijn hoofd op het toetsenbord zou didnsuanbaisjjUdjnasjbHhHKjdms
OMS je moet er iets grappigste van maken
Dan is alles niet zo creepie meer

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21

xD

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
slotje hoezo iedereen moet de kans krijgen om zijn dromen te vertellen

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Ik vind dat hier geen slotje op moet komen

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
!DAAR KOM IE!
Ergste droom: Ik kwam vliegende dinosaurussen tegen en die aten mijn famillie op!

Leukste droom: Is dat ik 4 jaar vakanatie had maar toen ging de wekker verdikkeme.

Mvg,
Cas

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Ergste: ik was 6 en ik had voor t eerst Harry Potter gezien, toen ik ging slapen droomde ik dat Volgestort me achterna zat maar ik kon niet lopen of rennen, I was freezed..

leukste: mijn leukste droom moet gewoon wel die droom zijn dat ik een schattig klein grijs kittentje kreeg, ik noemde m Dobby (jup Harry Potter) toen ik wakker werd, riep mn ma me en zei "er is een katje aankomen lopen" en ja hoor, een grijs klein kittentje die we omdoopte tot Dobby

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Ergste: ik was 6 en ik had voor t eerst Harry Potter gezien, toen ik ging slapen droomde ik dat Volgestort me achterna zat maar ik kon niet lopen of rennen, I was freezed..

leukste: mijn leukste droom moet gewoon wel die droom zijn dat ik een schattig klein grijs kittentje kreeg, ik noemde m Dobby (jup Harry Potter) toen ik wakker werd, riep mn ma me en zei "er is een katje aankomen lopen" en ja hoor, een grijs klein kittentje die we omdoopte tot Dobby
OMS Harry potter srry ik ben fan van de boeken en films maar niet zo'n crazy fan

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Ergste heb ik niet echt.
MAAR! ik herriner me nog wel een van mijn eerste dromen.
toen ik 1 jaar was lag ik op een bed bij mn grootmoeder en toen droomde ik dat er 2 pingiuns de kamer binnenkwamen met de stemmen van mijn ouders.

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Ergste heb ik niet echt.
MAAR! ik herriner me nog wel een van mijn eerste dromen.
toen ik 1 jaar was lag ik op een bed bij mn grootmoeder en toen droomde ik dat er 2 pingiuns de kamer binnenkwamen met de stemmen van mijn ouders.
Whut

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
ik herinner mij nog 1 droom die ik ooit heb gehad.... Sinds dien heb ik een grote angst aan spinnen en knaagdieren (uitgezonderd hamsters, en cavia's) die droom heb ik gehad toen ik 4jaar oud was :'). Hoe dat ie ging weet ik ook niet meer precies.... Maar die beesten aten alles op wat mij dierbaar was. :p

Mvg
Twana

Status
Niet open voor verdere reacties.