Lol hun zijn eZ :pMaar alle beste spelers zitten al in INSAN3PIZZA :p
DieIsHetAltijd-FTW
Lol hun zijn eZ :pMaar alle beste spelers zitten al in INSAN3PIZZA :p
Lol hun zijn eZ :p
DieIsHetAltijd-FTW
De restart moet wel zo laat mogelijk worden aangegeven..Idd restart (svp niet WEER terwijl ik op vakantie ben -,-) deze keer met duidelijke regels, zoals wel of niet in end, en niks veranderen zodra het begonnen is
Ja omdat jij niemand aan kan qwa goeie factions ... Ik irriteerde me dood aan jou elke keer discrimineren en zeggen "Achilles is de beste faction" dat was echt grappig toen je dat zij volgens mij net wakker ? XD maar je bent een toffe gozer btw maar ben je al je credits kwijt bij restart? Of wordt alles terug gezetten bijv god rankDat is denk het beste een restart
Nee niet weer restart dat stuff enzovoort weg is :(Dat is denk het beste een restart
Idd raiden moet OP worden vind ik met wither in spawnenEn er moet de keuze gemaakt worden, op het moment is het niet echt een goede raid server, en raiden is juist zo leuk. Maar er moet gekozen worden tussen cannon server ( voor de echte hardcore mensen ) of een wither server.
Liever heb ik geen wither raid.. want dan wordt raiden eZ :*Idd raiden moet OP worden vind ik met wither in spawnen
Heb je gelijk inLiever heb ik geen wither raid.. want dan wordt raiden eZ :*
Ja je hebt wel gelijk !Wither raiden is niet leuk... dan speel ik het niet meer :p
Nee.. Zoals nu in de zomer vakantie zijn veel mensen weg. Dan zouden heel veel mensen hun power verliezen..En dat iemand die geen rank heeft/mag in een faction ook zijn power niet meetelt voor de factionpower.
en dat de power bij niet online zijn op faction er sneller van afgaat.