Faction ideeën

Status
Niet open voor verdere reacties.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Idd restart (svp niet WEER terwijl ik op vakantie ben -,-) deze keer met duidelijke regels, zoals wel of niet in end, en niks veranderen zodra het begonnen is

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Idd restart (svp niet WEER terwijl ik op vakantie ben -,-) deze keer met duidelijke regels, zoals wel of niet in end, en niks veranderen zodra het begonnen is
De restart moet wel zo laat mogelijk worden aangegeven..

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Dat is denk het beste een restart
Ja omdat jij niemand aan kan qwa goeie factions ... Ik irriteerde me dood aan jou elke keer discrimineren en zeggen "Achilles is de beste faction" dat was echt grappig toen je dat zij volgens mij net wakker ? XD maar je bent een toffe gozer btw maar ben je al je credits kwijt bij restart? Of wordt alles terug gezetten bijv god rank

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Hey,

Wat ik persoonlijk altijd leuk vond aan factions waren de costum enchants(niet alle servers hebben dat).
En wat andere al aangaven een reset en misschien wel costum spawners/economie.
Ik weet natuurlijk niet of dit allemaal mogelijk is.

-Razer

• Like
Reactions: Rohied and Sherwan_

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
En er moet de keuze gemaakt worden, op het moment is het niet echt een goede raid server, en raiden is juist zo leuk. Maar er moet gekozen worden tussen cannon server ( voor de echte hardcore mensen ) of een wither server.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
En er moet de keuze gemaakt worden, op het moment is het niet echt een goede raid server, en raiden is juist zo leuk. Maar er moet gekozen worden tussen cannon server ( voor de echte hardcore mensen ) of een wither server.
Idd raiden moet OP worden vind ik met wither in spawnen

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Wither raiden is niet leuk... dan speel ik het niet meer :P

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Misschien wat ook leuk zou zijn een nieuwe rank ! De Jezus rank dat lijkt me wel grappig of de master / meester ofsoziets dan kan je bijv vliegen met /fly in de Spawn van factions en wat me dan gaaf lijkt dat je 3 privé vaults kan hebben! Met /pv 1/2/3 en dan prot 2/3 met een Sharp 3/4 sword als kit .... Dat lijkt me wel leuk een nieuwe rank ! Niet om te zeuren maar gewoon wen leuk ideetje
GR lionel

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
En dat iemand die geen rank heeft/mag in een faction ook zijn power niet meetelt voor de factionpower.
en dat de power bij niet online zijn op faction er sneller van afgaat.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
En dat iemand die geen rank heeft/mag in een faction ook zijn power niet meetelt voor de factionpower.
en dat de power bij niet online zijn op faction er sneller van afgaat.
Nee.. Zoals nu in de zomer vakantie zijn veel mensen weg. Dan zouden heel veel mensen hun power verliezen..

Status
Niet open voor verdere reacties.