Liever heb ik geen wither raid.. want dan wordt raiden eZ :*
Alles behalve eZ, als ik goede plek in end krijg en 6 uur bouwtijd heb ik base waar je tijdje kan witheren
Liever heb ik geen wither raid.. want dan wordt raiden eZ :*
Misschien wat ook leuk zou zijn een nieuwe rank ! De Jezus rank dat lijkt me wel grappig of de master / meester ofsoziets dan kan je bijv vliegen met /fly in de Spawn van factions en wat me dan gaaf lijkt dat je 3 privé vaults kan hebben! Met /pv 1/2/3 en dan prot 2/3 met een Sharp 3/4 sword als kit .... Dat lijkt me wel leuk een nieuwe rank ! Niet om te zeuren maar gewoon wen leuk ideetje
GR lionel
Ik kijk vaak raidvids.. Daar gebruiken ze withers en zijn ze na een tijdje al binnen :p als je dan ook nog ceggs hebt en binnen bent dan kan je et allemaal eZ raiden :p en met withers heb je ook weer veel beacons..Alles behalve eZ, als ik goede plek in end krijg en 6 uur bouwtijd heb ik base waar je tijdje kan witheren
Ik kijk vaak raidvids.. Daar gebruiken ze withers en zijn ze na een tijdje al binnen :p als je dan ook nog ceggs hebt en binnen bent dan kan je et allemaal eZ raiden :p en met withers heb je ook weer veel beacons..
Of jij kijkt naar de verkeerde ;)
Ja ik vertrouw je in het bouwen van de base.. Maar met kom je zeker in onze base hoor :)En toch vertrouw jij mij in het bouwen van onze base <3
Ja ik vertrouw je in het bouwen van de base.. Maar met kom je zeker in onze base hoor :)
Ik ben de 4e factor!Maar met wither raiden zijn er 3 (4 als je spelers meetelt) belangrijke factoren die bepalen hoelang je base staat, bij cannonraids is het gewoon zoveel mogelijk muren ( en verschillende soorten ) achter elkaar zetten
Oke je hebt gelijk xDOmdat ik deze base niet op wither raiding richt
Ik vind dat de oude kits terug moeten komen, maar als het mss te OP was voor God gewoon de protection 3 naar protection2 brengen enz.Hoi mensen/staff,
Ik had een paar ideeën voor de faction server. Ze zijn niet van mij, maar ik denk dat veel faction spelers er toch mee eens zijn. Wat ik dus graag zou zien is
- dat je heads kan sellen. Hoe beter de speler hoe meer de head waar is.
- een shop met buy/sell shop met meerdere items. Het zou vooral leuk zijn dat je door farmen geld kan verdienen. Ook zou het vet zijn dat je spawners etc kan kopen, misschien wel een andere money system.
- Dat de end border groter wordt.
- dat je lift signs kan maken (lookforeyah zijn idee)
- (atm weet ik niet meer :p maar zeg maar in de reacties wat jullie graag willen!)
Dit is niet om te zeuren ofzo, maar dit zijn toch dingetjes die faction naar mijn mening (misschien wel van anderen) toch leuker maken!
Gr.
Sherwan_
Ik denk dat je door een faction reset veel mensen wegjaagt, na al het werk wat ze hebben verrichtMaar je hebt gelijk! Ik zou graag een restart zien idd ;) Het liefst wordt een restart ook vlak van te voren aangegeven en niet een maand van tevoren.. Tussen 3 dagen / week is het best , want anders weet je al een maand dat alles wat je doet geen nut heeft
Ik denk dat je door een faction reset veel mensen wegjaagt, na al het werk wat ze hebben verricht
Hetzelfde voor mij, ik ben zo lang bezig geweest mijn mcmmo levels te verzamelen, ik heb geen zin om dat opnieuw te gaan doen