Focus

Status
Niet open voor verdere reacties.

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Hoi iedereen,
Vandaag speelde ik op prison en zag ik in de chat dat @IskuPvP gefocust werd door BigsheepFTW en zijn team. Zo'n focus zie ik wel vaker gebeuren en dat is ook het probleem niet, maar de reden waarom vind ik wel erg raar. IskuPvP kreeg een focus omdat de prijzen in zijn shop te hoog waren! Daarna had ik nog even een discussie met BigsheepFTW (dominik993) en die zei dat hij focuste uit opdracht van een opdrachtgever die dus wilde dat IskuPvP gefocust werd.
Ik sprak IskuPvP even daarna over die focus en hij zei dat hij niet eens meer normaal kon pvp'en door die focus en het speelplezier was voor hem weg en het zo niet meer leuk vindt en misschien gaat stoppen met HN.
Hierbij wil ik @dominik993 vragen om te stoppen met IskuPvP constant te focussen omdat zijn "opdrachtgever" dat wil.
Ook wil ik van iedereen graag weten: Gaat dit niet een beetje te ver, om iemands complete speelplezier te verpesten om te hoge prijzen in zijn shop? Of is dat normaal geworden op prison, om mensen te dwingen om andere prijzen te hanteren?

MVG,
2001nadim

Laatste update:

IskuPvP

Niet Verified
30 jun 2015
46
0
47
22
klopt ik kan bijna niet eens meer 1 mm over de pvp lijn lopen ik word zelfs ge spawn killt bij alles dit gaat vind ik te ver als dit zo mag gebeuren met spelers denk ik zo van doe hier iets aan maat=r ja ik hoor wel

MVG
IskuPvP

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
De prijzen in de shop waren niet te hoog (je kan ze zelf bekijken op megaplots west 2e rechts) en het speelplezier gaat toch niet weg door te hoge prijzen? Als ze de economie terug willen laten komen zal de shop plugin eruit moeten imo. En zo'n focus is niet de juiste manier om iemand zijn prijzen naar beneden te doen. Als je nu je eigen prijzen niet meer mag bepalen... Dan bedoel ik geen max prijzen want daar ben ik ook tegen maar daaronder ben je vrij om de prijs te bepalen. Anders is er geen concurrentie meer en is de economie ook niet meer goed toch?

MVG,
2001nadim

• Like
Reactions: IskuPvP

IskuPvP

Niet Verified
30 jun 2015
46
0
47
22
maar t probleem is bij mij is het echt echt over dreven ze zoeken me op waar ik ben en ik ben dood zo kan ik echt helemaal niks meer doen echt niet dat is zo irritant dat ik wou stoppen met haunted en dat dit men laatste optie was...

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Maar helpt het dan als je met Haunted stopt?

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Het is geen actie van hem uit zodat ze ophouden, @IskuPvP is het gewoon zat dat hij constant gefocust wordt en hij heeft dus geen plezier meer in HN wat misschien dus resulteert in een stop. Volgens mij wil IskuPvP gewoon doorgaan met Haunted mits er normaal tegen hem gedaan wordt. Dat is op dit moment niet zo.

MVG,
2001nadim

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Maar wie precies focust hem!? En heb je video? Zo ja, post hem bij report

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Het team 'the jokers' focust hem in opdracht van iemand. Bewijs heb ik dus let's give it a try :)

• Like
Reactions: Cas

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Dus, wat willen jullie hiermee bereiken? stoppen met de hele server vanwege een focus is al heel zwak maar oke.
Bovendien doet IskuPvP redelijk ''stoer'' tegen mij/ons via msg, dus dan gaan we vooral door. Hij kon dit makkelijk voorkomen door zich gewoon aan de afgesproken prijzen te houden en hij kan het nog steeds stoppen.
De focus zal doorgaan totdat zijn shopprijzen normaal zijn, Btw er staat nergens tussen dat ''Focus'' niet mag ;)

Keep on..

Mvg,
Dominik(BigSheepFTW)

• Like
Reactions: Maxxooo

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Dit is hartstikke onzin, BigSheepFTW is zelfs niet eens veel op kitpvp dus er is geen probleem voor isku. De eco is op prison verpest en isku is er een van die het verpest door zijn hoge prijzen. BigSheepFTW is een prison-speler met rank Z dus ik vind het logisch dat hij boos word om eco verpesters. Nogmaals isku wordt wel gefocust maar 'GEEN SPAWNKILL'. 2001nadim en isku 2v1en BigSheepFTW en hij wint gewoon, klaar! Als jullie zo door gaan met deze valse beschuldigingen help ik BigSheepFTW gewoon.

Mvg,
Maxxooo

it'sme

Niet Verified
17 jul 2015
38
18
94
24
dat vind ik niet echt vriendelijk hoor. Koop dan niets in zijn shop als je de prijzen te hoog vindt. Daarvoor moet je echt niet gaan focussen. Je kan maar beter een andere manier vinden om dit op te lossen.

PS: Er heeft al eens iemand een tijdelijke ban gekregen voor "extreme" focus dus ga maar niet te ver...

Mvg
Twana
Dus, wat willen jullie hiermee bereiken? stoppen met de hele server vanwege een focus is al heel zwak maar oke.
Bovendien doet IskuPvP redelijk ''stoer'' tegen mij/ons via msg, dus dan gaan we vooral door. Hij kon dit makkelijk voorkomen door zich gewoon aan de afgesproken prijzen te houden en hij kan het nog steeds stoppen.
De focus zal doorgaan totdat zijn shopprijzen normaal zijn, Btw er staat nergens tussen dat ''Focus'' niet mag ;)

Keep on..

Mvg,
Dominik(BigSheepFTW)

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
dat vind ik niet echt vriendelijk hoor. Koop dan niets in zijn shop als je de prijzen te hoog vindt. Daarvoor moet je echt niet gaan focussen. Je kan maar beter een andere manier vinden om dit op te lossen.

PS: Er heeft al eens iemand een tijdelijke ban gekregen voor "extreme" focus dus ga maar niet te ver...

Mvg
Twana

Het is geen ''extreme'' focus, je kon een paar maanden geleden ban krijgen voor focus maar dat is nu niet meer zo....
En ik koop niets in de shop van hem. Je moet meer prison gaan spelen, dan ga je het pas snappen...

Mvg,
Dominik(BigSheepFTW)

• Like
Reactions: Maxxooo

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp

Mvg
Twana

Degene die ban kreeg is zeker retep4snah he? Focus is niet verboden trouwens, anders waren er al genoeg mensen verbannen.
BigsheepFTW focust niet extreem en hij is weinig op kitpvp dus isko moet niet klagen, mensen zijn harder gefocust zoals ik!
Ik word nu dagen lang minimaal ge6v1t en eergister ge11v1t. Ik haal er gewoon 2/3 mensen bij en we winnen alles. Het is maar een spelletje, je hoort mij toch ook niet klagen op het forum? Laat hem gewoon focussen als hij dat wilt, isko moet niet zo stoer doen in msg tegen bigsheepftw. Als isko zo door gaat help ik bigsheepftw.

Mvg,
Maxxooo

• Like
Reactions: dominik993

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Dit is hartstikke onzin, BigSheepFTW is zelfs niet eens veel op kitpvp dus er is geen probleem voor isku. De eco is op prison verpest en isku is er een van die het verpest door zijn hoge prijzen. BigSheepFTW is een prison-speler met rank Z dus ik vind het logisch dat hij boos word om eco verpesters. Nogmaals isku wordt wel gefocust maar 'GEEN SPAWNKILL'. 2001nadim en isku 2v1en BigSheepFTW en hij wint gewoon, klaar! Als jullie zo door gaan met deze valse beschuldigingen help ik BigSheepFTW gewoon.

Mvg,
Maxxooo
Maxxooo, first know your facts, wie had ook alweer max. prijs? Ohja dominik. En nee, is geen erge focus als je op kitpvp wordt opgewacht door Roderlo, Evilzredemption, xExcaliburx en BigsheepFTW. En maxxooo, hoe lang speel jij nou op prison? Als je in P ofzo zit waarschijnlijk met coin boost van je rank...

it'sme

Niet Verified
17 jul 2015
38
18
94
24
ik heb mijn woord hier al gezegd. Dat is mijn mening. Ik hier niet meer woorden aan vuil maken. Ik hoop dat jullie mij ook wel voor een deel begrijpen.

Mvg
Twana

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Maxxooo, first know your facts, wie had ook alweer max. prijs? Ohja dominik. En nee, is geen erge focus als je op kitpvp wordt opgewacht door Roderlo, Evilzredemption, xExcaliburx en BigsheepFTW. En maxxooo, hoe lang speel jij nou op prison? Als je in P ofzo zit waarschijnlijk met coin boost van je rank...

Ehm, ik had 1 dag max prijzen met een andere fanatieke prison speler, we hadden een oorlog tussen onze shops (wie de beste had en shit). Maar dat was al snel goed gekomen...
Maar als je dit tegen mij gaat gebruiken bewijs je wel dat je niks anders te zeggen hebt :)

Mvg,
Dominik(BigSheepFTW)

Status
Niet open voor verdere reacties.