Focus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Maxxxooo krijg ik nou focus D:

Als je door gaat met deze domme discussie, maakt niet uit wie! Jij of je vriend! Dan ben ik inderdaad klaar met je want dit is echt bullshit, haast alles is gelogen van jullie.

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Maxxooo het zijn 2 verhalen die je hoort. Jij gelooft het jouwe en ik geloof het mijne. Ik maak je toch ook niet uit voor leugenaar?

it'sme

Niet Verified
17 jul 2015
38
18
94
24
ALS JULLIE BLIJVEN REAGEREN MAKEN JULLIE HET ALLEEN MAAR ERGER... DUS STOP ER MEE

alvast srry voor de caps

Mvg
Twana

• Like
Reactions: Maxxooo

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Maxxooo het zijn 2 verhalen die je hoort. Jij gelooft het jouwe en ik geloof het mijne. Ik maak je toch ook niet uit voor leugenaar?

Ik noem jou wel een leugenaar want dat ben je ook.

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Maxxooo, hoe oud ben jij.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
De eco is al verpest of je nu 100k meer of minder krijgt maakt niet echt uit..
als abc krijg je nu al 30 keer meer voor een stake cobble en binnen een paar uur heb je al een plot

en jullie halen voordeel uit de max prijzen nu gaat iedereen naar de eerste rijen waar jullie plots zijn en de verdere rijen verdienen niets tenzij zij hoge prijzen hebben

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Precies, als je niet op de eerste rij zit zijn de afspraken voor niets. En wat zijn de afspraken?

it'sme

Niet Verified
17 jul 2015
38
18
94
24
ik snap jullie echt NIET... Ruzie maken midden in de nacht :o

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
de afspraken van prijzen waren/zijn:
de bepaalde prijs aanhouden (sorry weet niet alles uit me hoofd).
verder was het per rij 500coins erboven op.

dit was besloten met alle actieve y/z spelers van toen.

IskuPvP

Niet Verified
30 jun 2015
46
0
47
22
de afspraken van prijzen waren/zijn:
de bepaalde prijs aanhouden (sorry weet niet alles uit me hoofd).
verder was het per rij 500coins erboven op.

dit was besloten met alle actieve y/z spelers van toen.
Dus walk3n word je super boos op mij en ik vermoed ook dat jij hun op mij hebt afgestuurd dus word je boos op mij terwijl er zo super veel andere zijn met hoge prijzen en dit gaan nog veel andere doen denk ik als jullie dit voor komen willen mieter de shop plugin eruit geregeld

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
1 ik werd/wordt niet boos vondt het alleen raar.
2 ik heb niemand op je af gestuurt zo ben ik niet zou ik ook niet relaxed vinden.
3 ik spreek iedereen erop aan waarom hun niet met eco willen mee doen.

de eco hebben we opgezet zodat we konden voorkomen dat spelers te snel Y/z worden.
daarnaast is iedere prison gebaat bij de afgesproken prijzen aangezien we minimaal 20k boven de shopprijzen zitten van de server.

daarnaast is het altijd leuk om wat extras te verdienen.
maarja ik heb de eco losgelaten omdat ik zondag me shop verkoop na de dp.
ik hoop dat jullie er netjes kunnen uitkomen en een tussen weg kunnen vinden.

Laatste update:

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Dit gaat nu meer richting een flinke discussie. Voor extreme focus maak je desnoods een report aan als jij je niet prettig en/of beledigd voelt. Je kan altijd een mod aaspreken en vragen om hulp in deze situaties, ze verschillen nogal.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Degene die ban kreeg is zeker retep4snah he? Focus is niet verboden trouwens, anders waren er al genoeg mensen verbannen.
BigsheepFTW focust niet extreem en hij is weinig op kitpvp dus isko moet niet klagen, mensen zijn harder gefocust zoals ik!
Ik word nu dagen lang minimaal ge6v1t en eergister ge11v1t. Ik haal er gewoon 2/3 mensen bij en we winnen alles. Het is maar een spelletje, je hoort mij toch ook niet klagen op het forum? Laat hem gewoon focussen als hij dat wilt, isko moet niet zo stoer doen in msg tegen bigsheepftw. Als isko zo door gaat help ik bigsheepftw.

Mvg,
Maxxooo
Ik vind dat jij altijd je woordje wel klaar hebt als je verliest met bijv:
Hacker,focuser en aimboter

Status
Niet open voor verdere reacties.