Maar wat is nou de conclusie wat gaat er nou gebeuren?
Maxxxooo krijg ik nou focus D:
Maxxooo het zijn 2 verhalen die je hoort. Jij gelooft het jouwe en ik geloof het mijne. Ik maak je toch ook niet uit voor leugenaar?
Dus walk3n word je super boos op mij en ik vermoed ook dat jij hun op mij hebt afgestuurd dus word je boos op mij terwijl er zo super veel andere zijn met hoge prijzen en dit gaan nog veel andere doen denk ik als jullie dit voor komen willen mieter de shop plugin eruit geregeldde afspraken van prijzen waren/zijn:
de bepaalde prijs aanhouden (sorry weet niet alles uit me hoofd).
verder was het per rij 500coins erboven op.
dit was besloten met alle actieve y/z spelers van toen.
Ik vind dat jij altijd je woordje wel klaar hebt als je verliest met bijv:Degene die ban kreeg is zeker retep4snah he? Focus is niet verboden trouwens, anders waren er al genoeg mensen verbannen.
BigsheepFTW focust niet extreem en hij is weinig op kitpvp dus isko moet niet klagen, mensen zijn harder gefocust zoals ik!
Ik word nu dagen lang minimaal ge6v1t en eergister ge11v1t. Ik haal er gewoon 2/3 mensen bij en we winnen alles. Het is maar een spelletje, je hoort mij toch ook niet klagen op het forum? Laat hem gewoon focussen als hij dat wilt, isko moet niet zo stoer doen in msg tegen bigsheepftw. Als isko zo door gaat help ik bigsheepftw.
Mvg,
Maxxooo