Focus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Maxxooo, first know your facts, wie had ook alweer max. prijs? Ohja dominik. En nee, is geen erge focus als je op kitpvp wordt opgewacht door Roderlo, Evilzredemption, xExcaliburx en BigsheepFTW. En maxxooo, hoe lang speel jij nou op prison? Als je in P ofzo zit waarschijnlijk met coin boost van je rank...

Ik heb ooit mijn rankboost weggeven aan iemand anders omdat ik niet doe aan prison maar wel aan miners en dat is bijna zoals prison dus ik begrijp het dat het vervelend is als de eco word verpest. Nogmaals, ik focus isko nog niet. Ik team met die jongen maar als hij stoer gaat lopen doen in msg en verder de eco aan het verpesten is ben ik een beetje klaar met hem. Hij moet gewoon zijn excuses aanbieden en normale prijzen nemen.

Mvg,
Maxxooo

• Like
Reactions: dominik993

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Dominik ik weet zeker dat jij langer dan 1 dag hogere prijs had dan Isku nu heeft. Sterker nog: je was geband voor idk hoelang en er waren nog max. prijzen

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Heb jij zelf de prijzen gezien maxxooo? Waarmee hij volgens jullie de eco verpest?

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Dominik, ik mis geen teamgenoten hoor. Ben niet zo van de 4v1. Jij wel zo te zien?

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Dominik ik weet zeker dat jij langer dan 1 dag hogere prijs had dan Isku nu heeft. Sterker nog: je was geband voor idk hoelang en er waren nog max. prijzen

Lol je gaat nu dus liegen? en ik was 3 maanden banned vanwege hacks die ik niet eens had.... en had nog een vwx shop.
Dus kon niet eens max prijzen doen ;D

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Heb jij zelf de prijzen gezien maxxooo? Waarmee hij volgens jullie de eco verpest?

Hij verpest de eco niet, hij vind prison leuk, waarom zou hij het verpesten? Je praat gewoon hardstikke onzin maar je kan helemaal niks maken. Isko word trouwens niet de enige die ik ga killen als dit zo door gaat maar jou ga ik ook killen. ;-)

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Dominik, heb jij Isku's prijzen überhaupt gezien of focus je hem omdat het moet van je opdrachtgevertje?

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Ik ook. Ik hou van discussies

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Maxxooo je doet wat je wil. Ook al focus je mij idc

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
91
14
109
22
Dominik, ik mis geen teamgenoten hoor. Ben niet zo van de 4v1. Jij wel zo te zien?
Dominik, heb jij Isku's prijzen überhaupt gezien of focus je hem omdat het moet van je opdrachtgevertje?
Ik ook. Ik hou van discussies

Praat voor jezelf holyshit

it'sme

Niet Verified
17 jul 2015
38
18
94
24
jullie slagen een mug tot een olifant! Ruzie maken in dit topic midden in de nacht. Hier kan een slotje op hoor het is duidelijk.

Mvg
Twana

• Like
Reactions: Maxxooo

IskuPvP

Niet Verified
30 jun 2015
46
0
47
22
Bigsheep zeg eens een voor beeld van wat is stoer deed in msg zeg me dat eens pls

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
jullie slagen een mug tot een olifant! Ruzie maken in dit topic midden in de nacht. Hier kan een slotje op hoor het is duidelijk.

Mvg
Twana

Al doe ik mee met deze discussie, je hebt eigelijk gelijk. ik ben hier klaar mee.

Zet hier maar een slotje op!

• Like
Reactions: it'sme

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Bigsheep zeg eens een voor beeld van wat is stoer deed in msg zeg me dat eens pls
Ik citeer: 1 ''Jullie houden dit echt niet lang vol haha'' 2 ''Kan ik het goed maken met 1k tokens'' antwoord: nee ''Haha oke doei BigSheepFTW''' 3 je killde me 1x in een 2v1 ''eZ'' 4-5 nog 2x ''Je houdt dit niet lang vol haha''

Status
Niet open voor verdere reacties.