L
LeviboyNL
Guest
Je kan het ook positief zien: er komen weer veel actieve mensen bij :DWeer zo een nutteloos topic waar spelers kunnen mee opscheppen dat ze veel Posts hebben, ik haat dit
Je kan het ook positief zien: er komen weer veel actieve mensen bij :DWeer zo een nutteloos topic waar spelers kunnen mee opscheppen dat ze veel Posts hebben, ik haat dit
Das niet actief zijn...Je kan het ook positief zien: er komen weer veel actieve mensen bij :D
Blijkbaar wel anders staat het niet onder hun naar ea ;)Das niet actief zijn...
ik ben ook ''Super Actief Lid'' zonder de 1000 posts gehaald te hebben.Blijkbaar wel anders staat het niet onder hun naar ea ;)
Het is gwn zielig dan mensen alleen zo actief kunnen worden, en dat weet jij ook, want jij bent actief geworden door deze topicsBlijkbaar wel anders staat het niet onder hun naar ea ;)
Het is gwn zielig dan mensen alleen zo actief kunnen worden, en dat weet jij ook, want jij bent actief geworden door deze topics
Je kunt ook Super Actief Lid worden door heel veel positieve ratings te ontvangen :Dik ben ook ''Super Actief Lid'' zonder de 1000 posts gehaald te hebben.
Dat is bij jouw niet het gevalJe kunt ook Super Actief Lid worden door heel veel positieve ratings te ontvangen :D
Lol, toch word ik positiever beoordeeld als jou blijkbaar.Dat is bij jouw niet het geval