Ik hoef niet positief beoordeeld worden... Het draait erom dat jij alleen maar actief wordt door zulke reactiesLol, toch word ik positiever beoordeeld als jou blijkbaar.
Als jij dat vind/denk okay dan :)Ik hoef niet positief beoordeeld worden... Het draait erom dat jij alleen maar actief wordt door zulke reacties
Het doel is om 4000 posts te halen en het leuk is. Als je hier gewoon ruzie wil starten kan je evengoed je eigen thread starten genaamd "Post hier voor ruzie!"Ik hoef niet positief beoordeeld worden... Het draait erom dat jij alleen maar actief wordt door zulke reacties
Volgens mij snap jij niet eens waarover ik het heb, dus bemoei je dan ook maar beter nietHet doel is om 4000 posts te halen en het leuk is. Als je hier gewoon ruzie wil starten kan je evengoed je eigen thread starten genaamd "Post hier voor ruzie!"
Met vriendelijke groeten,
Lone
Ik weet wel waar je het over hebt, maar deze thread is niet gemaakt voor ruzies. Wil je ruzie, dan vraag ik je om naar een andere thread te gaan. En aangezien je dit op mijn thread hebt gepost, mag ik me er wel bij moeienVolgens mij snap jij niet eens waarover ik het heb, dus bemoei je dan ook maar beter niet
Maak ik ruzie dan? Ik geef gwn mijn menig, sorry chefIk weet wel waar je het over hebt, maar deze thread is niet gemaakt voor ruzies. Wil je ruzie, dan vraag ik je om naar een andere thread te gaan. En aangezien je dit op mijn thread hebt gepost, mag ik me er wel bij moeien
Zo, nu zijn we lekker nog een post verder ^^
wowowow letterlijk voetbal spelen:oahw ik voel hem :(
Wouw.. 1+ voor die reactie :')wowowow letterlijk voetbal spelen:eek: