Wel een leuk idee ofcourse, maar als je met wat mensen een arena gaat bouwen, hoe ga je daar in PVPen dan? dat kan toch helemaal niet? mja, misschien wel in survival, als iedereen zn god mode enzo uitzet xD
iedereen in gamemode 0 denk ik..Wel een leuk idee ofcourse, maar als je met wat mensen een arena gaat bouwen, hoe ga je daar in PVPen dan? dat kan toch helemaal niet? mja, misschien wel in survival, als iedereen zn god mode enzo uitzet xD
en toegelaten op je plot toch?Het kan gewoon in creative als je in ./gm 0 bent kun je mensen hitten die ook ./gm 0 het ook aan hebben ;)
Uitstekend idee !Haha Ik zou het Supervet vinden om mee te doen met het meebouwen van de arena en als het mag zou ik ook mee willen pvpen :D
Ik ga in Creative een warp zetten naar een soort van Deatmatch Arena, dan kan je misschien zien of je het wat vind.
Ik zet dus later in deze Topic de Warp name ;)
Veel succes!
Ik stuur mijn Skype Prive naar jou toe. ;)
een toernooi zou geeldig zijn, alleen zullen er regels zijn als het creative is, dat we allemaal dezelfde armor enzo hebben, ;pOk is goed maar want ik had gedacht misschien een death match? ;) Of een 1v1 tornooi ? :p
Of weten julie nog iets?
Ja dat is ook nodig want anders staat er: Je kunt hier niet bouwen ;)En en toegelaten op j plot
en toegelaten op je plot toch?
Goed idee!je kan hem beter in factions bouwen :) miss ondergronds ofzo
De Winnaar mag bv. op factions alles bij houden :pEn wat extra kleine dingetjes mag ik hopen? :)