Op crea kan je niet schieten met he bow op een ander ookal heeft hij addFactions of Creative? ;)
Hallo iedereen,
Ik had misschien bedacht dat het best vet zou zijn als iedereen het record met fraps, en dan zijn/haarfilmpje naar hem doorstuurt, zodat hij/zij een vet filmpje kan maken van iedereens beeld.
|_________________________________|~TheBlackMiner
Je ziet toch wel als het fair is? Zeker als de mensen het zelf opnemen?Mijn pc kan het aan als me WiFi meewerkt.
Maar in creative kunnen de pvpers toch gewoon wat extra stuff cheaten? o_O
Dat lijkt me niet echt eerlijk ;)
Ja als iedereen record tijdens zijn eigen gevecht dan is jet eerlijk.Je ziet toch wel als het fair is? Zeker als de mensen het zelf opnemen?
goedIk heb veel nether quartz, ik zal op factions een heerlijk mooie arena maken
Ennn de link is gone XDzelf gebruik ik het ook, fraps 3.5.9 , maar het is en blijft illegaal om een gecrackte Fraps te verspreiden ;) ik weet dus niet of dit wel verstandig is op een openbaar forum ;)
in die post waarin ik jou deed quoten staat de link wel nog :PEnnn de link is gone XD
-_- *facepalm*in die post waarin ik jou deed quoten staat de link wel nog :p
Je zou het kunnen verwijderen/bewerken:oops:in die post waarin ik jou deed quoten staat de link wel nog :p