AL kijkt hij op je skype, je zou ze altijd later weer kunnen installeren, maar t doet er niet toe, je hebt permban en verwacht geen unban...arto8 bel me maar op skype
Wtf xray ook?!!! Pelle heeft gelijk, ookal was je team van me, dat is permbanik heb alleen optifine en x ray .6.4
Uch noob uchWat is optifine?
Hoe download je dat van meer fps???Uch noob uch
Jk
Een mod waardoor je meer fps krijgt en kan inzoomen, deze is toegestaan
Ik heb nog geen jaar mc en heb nog niet een een texture pack, moet nog veel lerenEr is veel vraag naar dit soort simpele dingen, ik zal er binnenkort een video van maken.
Hahahhaha dan nog zeggen dat je niet hackt? Dude je zei zelf nog dat je Huzuni had op prison nu zeg je dat je niet hackt jij faalten ik ging helemaal stuk iederekeer dat da 'check zijn hoofd' kwam #levenloos :Dklopt niet ik hackte niet xD ik ragesquite me muis en drm had ik lagg
Zoek op Youtube: How to install Optifine for Minecraft? Die mod heeft mij heel erg geholpen met meer fps ;)Hoe download je dat van meer fps???
Je zoekt op Google op Optifine mod dan download je het, zet je het bestand in je .minecraft map en dan in versions ;)Hoe download je dat van meer fps???
Heb ook screen dat ie toegeefd dat ienhackt maar das t niet waard hijs al bannedWrm reportte je dat dan niet ^ lol
Je zoekt op Google op Optifine mod dan download je het, zet je het bestand in je .minecraft map en dan in versions ;)
Als je het nog steeds niet snapt vraag maar of gebruik YT :D
Thx voor informatie.Je zoekt op Google op Optifine mod dan download je het, zet je het bestand in je .minecraft map en dan in versions ;)
Als je het nog steeds niet snapt vraag maar of gebruik YT :D