Ik snap dat inderdaad niet maarja misschien omdat ze geld hebben uitgegeven dat ze een tempban krijgen... .-.Ze hebben alleen een unban gekregen (tempban 3 weken) wat ik niet helrmaal snap, ik dacht dat hacken een permban wa ongeacht of je donater was of niet...
verkeerde topic...ik ben geband voor hacks en kan niet op de pvp servers enz...maar ik zal wat zeggen: ik hack serieus niet alleen had ik vroeger x-ray maar dat was op een andere server maar ik wist niet dat het illegaal was dus sinds dien gebruik ik het NIET meer en ik heb er nog elke dag spijt van :( maar willen jullie mij daarop unbannen please ik gebruik het echt NIET meer :( dat was al een hele tijd terug :( mijn naam is senna098
Je kan het wel downloaden en in je mc zetten...ik ben geband voor hacks en kan niet op de pvp servers enz...maar ik zal wat zeggen: ik hack serieus niet alleen had ik vroeger x-ray maar dat was op een andere server maar ik wist niet dat het illegaal was dus sinds dien gebruik ik het NIET meer en ik heb er nog elke dag spijt van :( maar willen jullie mij daarop unbannen please ik gebruik het echt NIET meer :( dat was al een hele tijd terug :( mijn naam is senna098
ik ben geband voor hacks en kan niet op de pvp servers enz...maar ik zal wat zeggen: ik hack serieus niet alleen had ik vroeger x-ray maar dat was op een andere server maar ik wist niet dat het illegaal was dus sinds dien gebruik ik het NIET meer en ik heb er nog elke dag spijt van :( maar willen jullie mij daarop unbannen please ik gebruik het echt NIET meer :( dat was al een hele tijd terug :( mijn naam is senna098
Ik ben te weten gekomen van een zekere Bron, dat hackers onder de 12 een nieuwe kans krijgen ALS ze voldoen aan de eisen ( lang verhaal, maar ik snap hoe 't zit )