Haunted 2.0 lanceerdatum bekend en ander nieuws!

Status
Niet open voor verdere reacties.
beta.hauntedmc.nl

Edit: Voor de duidelijkheid, Gekochte skycoins en andere gekochte items worden niet gereset.

Goede avond Haunties!

Vandaag hebben we weer wat nieuws voor jullie, onder andere over Haunted 2.0, Hauntopia, map resets en de survival 2 en 3 server! Dit wordt een lange post dus pak een glas drinken en houdt je vast!

Survival
Zoals velen van jullie wel weten zijn er nogal wat problemen met crashes op survival 2 (Heaven) en survival 3 (Hell). Door een stel defecte harde schijven zijn bepaalde bestanden jammer genoeg corrupt geraakt. Dit zorgde ervoor dat sommige claims verloren zijn gegaan, sommige mensen items missen en de server soms crasht wanneer iemand de server bezoekt terwijl zij in een corrupte chunk staan. Erg vervelend allemaal natuurlijk voor zowel jullie als ons.

Door dit alles hebben we besloten dat de werelden van survival 2 en survival 3 op den duur zullen worden gereset. Dit houdt in dat alle claims en bouwwerken verloren zullen gaan. Voordat we dit doen worden jullie natuurlijk op de hoogte gesteld, en we zijn aan het overleggen hoe we misschien items en zelfs bouwwerken kunnen overzetten naar de nieuwe wereld. Niet leuk maar dan kunnen we weer allemaal genieten van twee goed lopende survival servers!

En factions dan, of de andere servers?
We hebben hier ontzettend veel vragen over gekregen en ik kan jullie nu officieel melden dat ook de factions server op den duur volledig zal worden gereset evenals Skyblock, Creative, Vanilla en Prison.

Hauntopia
Omdat we ons compleet willen focussen op Haunted 2.0 en ‘minecraft utopia’ servers in overvloed zijn hebben we besloten om te stoppen met Hauntopia.

Haunted 2.0!
Velen van jullie hebben onze beta server al eens bezocht en de nieuwe hub al met eigen ogen kunnen zien maar nu kunnen we ook met zekerheid aankondigen wanneer Haunted 2.0 officieel zal worden gelanceerd. Schrijf het allemaal in je agenda want 9 April is Haunted helemaal vernieuwd.

Bezoek eens onze beta server waar je met eigen ogen de ontwikkeling kan volgen!
beta.hauntedmc.nl

Omdat we willen zorgen dat Haunted 2.0 voor iedereen het speelplezier zal verhogen hebben we een forum onderdeel waar je kan discussiëren over nieuwe features, bugs die je hebt gevonden op de beta of gewoon ideeën die je aan ons kwijt wil. Wees niet bang en laat ons weten wat jij zou willen zien!

https://www.haunted-mc.com/forum/beta-server-bugs-feature-requests.109/

Fijne avond en veel speelplezier,
The Haunted Network

Last edited by a moderator:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

MrDDify

Niet Verified
1 mrt 2015
6
6
45
Dus alle tijd die ik gestoken heb in het bouwen van de gebouwen voor Hauntopia was voor niets?

x_hi

Niet Verified
7 mei 2015
4
2
44
24
is het miss mogelijk om van s2 en s3 een map download te krijgen ? net voordat de server gerest gaat worden ofzo?

Ziynto

Niet Verified
14 jan 2016
2
0
35
29
Den bosch
Er wordt gezegd dat skyblock wordt gereset. Is dit alleen de eilanden op zichzelf of echt alles inclusief skycoins / enderchest / market?
Een volledige reset heeft veel impact op het aantal actieve leden vanaf dit moment tot de reset, aangezien alles wat je nu zou doen geen waarde heeft voor de toekomst.

LEES: Ik geef geen kritiek op een reset, soms moet dit gebeuren. Het is meer dat ik een plan kan trekken ivm het spelen en bouwen op de skyblock server :)

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
24
Hallo

Ik wil graag een paar dingen mededelen/ vragen!

Mijn vraag is de skycoins, token, shells etc die je nu hebt? blijf je die houden?

ten 2e kijk ik kan me voorstellen dat er een aantal fouten zitten in de servers. maar dan is de hoofdvraag zijn die fouten groot genoeg om de plezier en tijd die mensen in deze server hebben gestoken nou weg te nemen door dingen te resetten. naar mijn mening is het zo dat er best wel verbeteringen komen maar ook dat jullie een aantal vertrouwde spelers kwijt raken. en ik ben dan benieuwd hebben jullie hier ook intresse voor. Het is me in de afgelopen maanden opgevallen bij survival3 dat als er een auto restart komt dat daar het meeste fout gaat. en ook dat ik er persoonlijk geen last van heb (terwijl ik wel de meest trage computer heb haast die er bestaat) ik hoop dat de staf dit leest en ik zou het erg jammer vinden als al me stuf verloren gaat ook me gebouwen maar ook me stuf.

mvg Dylan

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
alles gaat weg
Builds (Huis of paar chesten die waardig zijn?) Btw komt er dan clean wereld? helemaal gloednieuw? border vergroteren of niet? ^^
dus een nieuwe wereld. en ik begreep dat voor skyblock de builds niet gelden

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
beta.hauntedmc.nl

Edit: Voor de duidelijkheid, Gekochte skycoins en andere gekochte items worden niet gereset.

Goede avond Haunties!

Vandaag hebben we weer wat nieuws voor jullie, onder andere over Haunted 2.0, Hauntopia, map resets en de survival 2 en 3 server! Dit wordt een lange post dus pak een glas drinken en houdt je vast!

Survival
Zoals velen van jullie wel weten zijn er nogal wat problemen met crashes op survival 2 (Heaven) en survival 3 (Hell). Door een stel defecte harde schijven zijn bepaalde bestanden jammer genoeg corrupt geraakt. Dit zorgde ervoor dat sommige claims verloren zijn gegaan, sommige mensen items missen en de server soms crasht wanneer iemand de server bezoekt terwijl zij in een corrupte chunk staan. Erg vervelend allemaal natuurlijk voor zowel jullie als ons.

Door dit alles hebben we besloten dat de werelden van survival 2 en survival 3 op den duur zullen worden gereset. Dit houdt in dat alle claims en bouwwerken verloren zullen gaan. Voordat we dit doen worden jullie natuurlijk op de hoogte gesteld, en we zijn aan het overleggen hoe we misschien items en zelfs bouwwerken kunnen overzetten naar de nieuwe wereld. Niet leuk maar dan kunnen we weer allemaal genieten van twee goed lopende survival servers!

En factions dan, of de andere servers?
We hebben hier ontzettend veel vragen over gekregen en ik kan jullie nu officieel melden dat ook de factions server op den duur volledig zal worden gereset evenals Skyblock, Creative, Vanilla en Prison.

Hauntopia
Omdat we ons compleet willen focussen op Haunted 2.0 en ‘minecraft utopia’ servers in overvloed zijn hebben we besloten om te stoppen met Hauntopia.

Haunted 2.0!
Velen van jullie hebben onze beta server al eens bezocht en de nieuwe hub al met eigen ogen kunnen zien maar nu kunnen we ook met zekerheid aankondigen wanneer Haunted 2.0 officieel zal worden gelanceerd. Schrijf het allemaal in je agenda want 5 April is Haunted helemaal vernieuwd.

Bezoek eens onze beta server waar je met eigen ogen de ontwikkeling kan volgen!
beta.hauntedmc.nl

Omdat we willen zorgen dat Haunted 2.0 voor iedereen het speelplezier zal verhogen hebben we een forum onderdeel waar je kan discussiëren over nieuwe features, bugs die je hebt gevonden op de beta of gewoon ideeën die je aan ons kwijt wil. Wees niet bang en laat ons weten wat jij zou willen zien!

https://www.haunted-mc.com/forum/beta-server-bugs-feature-requests.109/

Fijne avond en veel speelplezier,
The Haunted Network

beste staff,

Is het niet mogenlijk om bij survival2 en 3 eerst nieuwe en oude werelden bijde voor paar weeken te openen en mods met world edit jouw gebouwen copieert en in de nieuwe plakt? Ik weet niet of dit kan. ik vind het vervelend de reset maar ook weer prettig omdat je dan een verse nieuwe wereld hebt met alle ores randome generated gebouwen dan dat soort spul.

mvg, pvpdruif

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
dit kan maar heeft de server geen zin in. ( logisch is super veel werk)

D

Datdus

Guest
beste staff,

Is het niet mogenlijk om bij survival2 en 3 eerst nieuwe en oude werelden bijde voor paar weeken te openen en mods met world edit jouw gebouwen copieert en in de nieuwe plakt? Ik weet niet of dit kan. ik vind het vervelend de reset maar ook weer prettig omdat je dan een verse nieuwe wereld hebt met alle ores randome generated gebouwen dan dat soort spul.

mvg, pvpdruif
Heb je de post gelezen? Dat is precies wat er gaat gebeuren. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.