Haunted 2.0 lanceerdatum bekend en ander nieuws!

Status
Niet open voor verdere reacties.
beta.hauntedmc.nl

Edit: Voor de duidelijkheid, Gekochte skycoins en andere gekochte items worden niet gereset.

Goede avond Haunties!

Vandaag hebben we weer wat nieuws voor jullie, onder andere over Haunted 2.0, Hauntopia, map resets en de survival 2 en 3 server! Dit wordt een lange post dus pak een glas drinken en houdt je vast!

Survival
Zoals velen van jullie wel weten zijn er nogal wat problemen met crashes op survival 2 (Heaven) en survival 3 (Hell). Door een stel defecte harde schijven zijn bepaalde bestanden jammer genoeg corrupt geraakt. Dit zorgde ervoor dat sommige claims verloren zijn gegaan, sommige mensen items missen en de server soms crasht wanneer iemand de server bezoekt terwijl zij in een corrupte chunk staan. Erg vervelend allemaal natuurlijk voor zowel jullie als ons.

Door dit alles hebben we besloten dat de werelden van survival 2 en survival 3 op den duur zullen worden gereset. Dit houdt in dat alle claims en bouwwerken verloren zullen gaan. Voordat we dit doen worden jullie natuurlijk op de hoogte gesteld, en we zijn aan het overleggen hoe we misschien items en zelfs bouwwerken kunnen overzetten naar de nieuwe wereld. Niet leuk maar dan kunnen we weer allemaal genieten van twee goed lopende survival servers!

En factions dan, of de andere servers?
We hebben hier ontzettend veel vragen over gekregen en ik kan jullie nu officieel melden dat ook de factions server op den duur volledig zal worden gereset evenals Skyblock, Creative, Vanilla en Prison.

Hauntopia
Omdat we ons compleet willen focussen op Haunted 2.0 en ‘minecraft utopia’ servers in overvloed zijn hebben we besloten om te stoppen met Hauntopia.

Haunted 2.0!
Velen van jullie hebben onze beta server al eens bezocht en de nieuwe hub al met eigen ogen kunnen zien maar nu kunnen we ook met zekerheid aankondigen wanneer Haunted 2.0 officieel zal worden gelanceerd. Schrijf het allemaal in je agenda want 9 April is Haunted helemaal vernieuwd.

Bezoek eens onze beta server waar je met eigen ogen de ontwikkeling kan volgen!
beta.hauntedmc.nl

Omdat we willen zorgen dat Haunted 2.0 voor iedereen het speelplezier zal verhogen hebben we een forum onderdeel waar je kan discussiëren over nieuwe features, bugs die je hebt gevonden op de beta of gewoon ideeën die je aan ons kwijt wil. Wees niet bang en laat ons weten wat jij zou willen zien!

https://www.haunted-mc.com/forum/beta-server-bugs-feature-requests.109/

Fijne avond en veel speelplezier,
The Haunted Network

Last edited by a moderator:

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
nee er wordt vast wel gezocht naar oplossingen en er is ook flink protest geweest maar we zullen het allemaal meemaken. dus have fun. (en ik speel nu gewoon dingen die niet reset worden ;p)

L

LeviboyNL

Guest
er word bij Survival 2 & 3, Creative, Skyblock, Vanilla en Factions niks overgezet!
(behalve de gekochte valuta zoals tokens of skycoins.) bij prison weet ik niet hoe het zit.

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
er word bij Survival 2 & 3, Creative, Skyblock, Vanilla en Factions niks overgezet!
(behalve de gekochte valuta zoals tokens of skycoins.) bij prison weet ik niet hoe het zit.
dat klopt eigenlijk gwn niet wat je nu zegt

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
(behalve de gekochte valuta zoals tokens of skycoins.) bij prison weet ik niet hoe he

ik zei namelijk:

Is het niet mogenlijk om bij survival2 en 3 eerst nieuwe en oude werelden bijde voor paar weeken te openen en mods met world edit jouw gebouwen copieert en in de nieuwe plakt? Ik weet niet of dit kan. ik vind het vervelend de reset maar ook weer prettig omdat je dan een verse nieuwe wereld hebt met alle ores randome generated gebouwen dan dat soort spul.

mvg, pvpdruif[/QUOTE]

en toen werdt er gereageert door datdus dat ze dat waarschijnlijk gaan doen

K

Kogetsoo

Guest
Het kan, druif. Maar gaan we niet doen. Dan zijn we maanden bezig, want dan wil iedereen.

Groeten,
Koge

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
en als ik nouw wat moneys dan speciaal daarvoor doneer? dus idk hoe maar gewoon voor het idee

K

Kogetsoo

Guest
Er komt nog een formulier dat je in kan vullen om het aan te vragen. Meer daarover, later.

Groeten,
Koge

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
Er komt nog een formulier dat je in kan vullen om het aan te vragen. Meer daarover, later.

Groeten,
Koge
ow dat zou zo nice zijn. ik ben echt berijd er wat voor neer te leggen. Ik ben voor verbeteringen in de server en een prettige avond nog guys & staff

L

LeviboyNL

Guest
ow dat zou zo nice zijn. ik ben echt berijd er wat voor neer te leggen. Ik ben voor verbeteringen in de server en een prettige avond nog guys & staff
Voor verbetering of voor het behoud van je eigen goederen en bouwwerken? zo komt het namelijk wel over :') (verder niks persoonlijks)

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
Voor verbetering of voor het behoud van je eigen goederen en bouwwerken? zo komt het namelijk wel over :') (verder niks persoonlijks)
dat klopt ook eigenlijk wat je zegt. ander mans spul is soms gewoon minderbellangerijk voor mij.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com