Mee eens! En schapen in nood helpen kan natuurlijk ook ... :rolleyes: En ik wil ook salto's in de lucht kunnen maken (echt in de lucht: boven de bomen :p).Vliegen DUUUUUUUHHHHHHH ;) Het is gewoon cool om boven mensen te zweven en achteruitsalto's te maken
enzo :rolleyes: :p:p:p
oooow das pijnlijkIk zou voor het geld gaan, vliegen is leuk, maar als je geen huis kan betalen om naartoe te gaan schiet ook niet. Met het geld kun je ook echt ieder vluchtje kopen dat je ooit nodig zal hebben.
Ik denk dat ik het nog het ergste zou vinden dat je als persoon nooit meer serieus genomen wordt als je kan vliegen, dat is dan je trucje, je bent niet meer als die gast die kan vliegen. Er even vanuit gaande dat je niet afgescheept wordt naar Area 51 en helemaal ontleed wordt natuurlijk :p
Vliegen dan zou ik al vliegend 2 miljoen kunnen stelenElke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:
"Als je zou moeten kiezen tussen 2 miljoen euro of kunnen vliegen, welke zou je kiezen, en wat zou je er mee doen? "
Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!
Mijn antwoord:
"Vliegen. Omdat, vliegen!"
vliegen, als je dat laat zien in bv. shows heb je snel die 2 mil bij elkaar ;)