Haunted vraag van de week! #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Datdus

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Wat is het tofste dat je ooit hebt gedaan?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Het antwoord van Remymine:
"Hm, ik denk naar Australie gaan. En dan vooral de kampeertocht door de woestijn bij Uluru enzo, Dat was echt mindblowing awesome. De sfeer, de landschappen, wetende dat het dichtstbijzijnde dorpje 500km verderop ligt. De mensen die je er ontmoet, de hele ervaring ansich.

Met een busje over de zandwegen trekken, 's-ochtends 0 graden uurtje later volle zon met 40 graden. En dan de lucht 's-nachts, pikken donker en je ziet alle sterren."

Have fun, The Haunted Network :creeper:

Last edited by a moderator:

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
minecraft op haunted gespeelt :) toch na een update want daarvoor begreep ik er niets van
idk wat echt het tofste was

Laatste update:

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Wat is het tofste dat je ooit hebt gedaan?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Het antwoord van Remymine:
"Hm, ik denk naar Australie gaan. En dan vooral de kampeertocht door de woestijn bij Uluru enzo, Dat was echt mindblowing awesome. De sfeer, de landschappen, wetende dat het dichtstbijzijnde dorpje 500km verderop ligt. De mensen die je er ontmoet, de hele ervaring ansich."

Have fun, The Haunted Network :creeper:
Antwoord remymine: naar Australië gaan is echt wel leuk. Het is ook een aanrader. :p

• Like
Reactions: remymine and jan28

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Denk goed na jongens, we horen graag je levensverhalen :P Minecraft kan toch niet het tofste zijn? ;)

• Like
Reactions: DuracellKonijn

QuintenRex

Niet Verified
Ik ben nog niet echt op reis geweest. Dus het tofste dat ik al gedaan heb is
het Royal Belgian Institute of Natural Sciences bezoeken, Vind echt één van de mooiste musea dat ik al gezien heb.
Voor de rest nog niet echt iets bijzonders, Maar dat komt nog wel :p

• Like
Reactions: remymine

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Het tofste wat ik heb meegemaakt is rijden op een dromedaris, aan beide zijden hingen stoeltjes, omdat ik wat lichter was dan de persoon naast me, hadden ze zandzakken eraan gehangen, en nog zat ik scheef:eek:

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Dat blijft toch altijd New York
VkMA2.gif

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Het vetste wat ik ooit heb gedaan is!

Emm...

Nouja ik ben ooit eens in Frankrijk met vrienden geweest (op MC heet hij xOliverrr) en zijn gezin.. Toen was ik onderweg met hun we zaten achter elkaar aan , hoog in de bergen echt echt echt hoog en ik ben schijtsbang bij grote hoogtes dus ik proberen slapen en toen stopte we en toen dacht ik; Shit nee dit meen je niet!!! Maar we stopten gewoon :P en toen stond ik op een klein stukje grond en toen keek ik naar beneden en toen viel ik sirieus bijna flauw. :P maar later denk ik toch toen wel van Ooohew dat was chill...

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik ben nooit op reis geweest, dus het zal niets van buitenland zijn ofzo. Er is wel 1 ding dat ik nooit zal vergeten. Mijn pa heeft 'ns een telescoop gekocht, en sindsdien ben ik gepassioneerd voor astronomie. Paar weken later was er een soort voorstelling ( ofzoiets ) waar je met een gigantosch telescoop sterren kon bekijken vanuit een speciale ruimte. Die sterren, wauw... Ik zal dat beeld nooit uit m'n gedachten verliezen ^^ En 1 ster zal ik altijd onthouden : Sirius, dat is het ster die je elke avond ziet, en die van kleur verandert. Maar het was er echt prahtig. Kan ik je verzekeren ^^

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Op reis naar Beijing voor de Chinese Muur en dan constant met die liften gaan bij de muur :)

Edit: aangezien ik zelf ook Chinees ben (geen idee of iemand het al wist :p)was het nog toffer om te zien :)
Selfie?

Status
Niet open voor verdere reacties.