Haunted vraag van de week! #2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
Op reis naar Beijing voor de Chinese Muur en dan constant met die liften gaan bij de muur :)

Edit: aangezien ik zelf ook Chinees ben (geen idee of iemand het al wist :p)was het nog toffer om te zien :)
Terry, je bent niet de enige Chinees op haunted :P
en mijn tofste ding en ook een enge ervaring is dat ik in Canada in de Toronto tower was of hoe die ook heet en je ging ff je weet wel met een lift die van glas is gemaakt (ook de onderkant) 200m naar boven. maar dat was nog niet alles want daarboven had je ook nog een plekje waarbij de grond van glas was gemaakt en ik ging daar op staan en ik keer naar beneden.... en weg was ik! foetsie! mooi verhaal hè xD

FrazenHD

Niet Verified
5 jan 2015
82
32
104
Op vakantie naar Oostenrijk vind ik altijd leuk:). Soms is het gewoon mooi om naar van die hoge bergen te kijken en te kloten bij beekjes:p, vaak maken we dan dammetjes enzo. We zijn twee keer naar Oostenrijk geweest, de laatste keer in de vorige zomer vakantie. Toen waren we naar de hoogste berg en waterval geweest, wat wel erg gaaf was.:D
en er was een zwembad en wifi dus dat was helemaal mooi :p.

• Like
Reactions: remymine and jan28

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Terry, je bent niet de enige Chinees op haunted :p
en mijn tofste ding en ook een enge ervaring is dat ik in Canada in de Toronto tower was of hoe die ook heet en je ging ff je weet wel met een lift die van glas is gemaakt (ook de onderkant) 200m naar boven. maar dat was nog niet alles want daarboven had je ook nog een plekje waarbij de grond van glas was gemaakt en ik ging daar op staan en ik keer naar beneden.... en weg was ik! foetsie! mooi verhaal hè xD
Ooit in Beijing geweest? het is daar enorm!

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
Op reis naar Beijing voor de Chinese Muur en dan constant met die liften gaan bij de muur :)

Edit: aangezien ik zelf ook Chinees ben (geen idee of iemand het al wist :p)was het nog toffer om te zien :)
Ben jij chinees? :O

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
Op vakantie naar Oostenrijk vind ik altijd leuk:). Soms is het gewoon mooi om naar van die hoge bergen te kijken en te kloten bij beekjes:p, vaak maken we dan dammetjes enzo. We zijn twee keer naar Oostenrijk geweest, de laatste keer in de vorige zomer vakantie. Toen waren we naar de hoogste berg en waterval geweest, wat wel erg gaaf was.:D
en er was een zwembad en wifi dus dat was helemaal mooi :p.
Gwn voor wifi gaan hè xD

• Like
Reactions: remymine

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik vind dit verschrikkelijk lastig, ik heb hier nog nooit bij stil gestaan.
Ik zie hier vooral veel mooie herinnering over vakanties. Zou ik mijn mooiste herinnering hier ook hebben gehad?
Ik heb hier echt heel lang over 'gefilosofeerd'.

Ik denk sowieso dat ik niet één mooiste moment kan hebben. Maar dit is een moment waarbij ik dol gelukkig was. Ik snapte er niets van, maar het gevoel blijft me bij:

*2007*

Broertje in het ziekenhuis, watertekort -> verdroging -> levensgevaar. Hij kon en wilde niets meer, zat onder de slangetjes door de neus, armen en andere ledematen.
Iedere dag ging het slechter, hij moest iedere dag weer in het ziekenhuis blijven.
Artsen waren ongerust, ik als zevenjarige jongetje snapte er niets van, waarom ziet 'babybroertje' (zo noemde ik hem ;)) er zo slecht uit?
Mijn ouders waren doodsbang, probeerden niets te laten merken, het lukte hen niet,

*Eetse*

Na maanden van uithongering dachten wij 'Hoelang houdt hij het nog vol?'. Het ergste was; hij was er helemaal bij. Verschrikkelijk.
Er kwam een man, in wit gekleed, naar ons toe: 'Meneer en mevrouw... uw zoon knapt op...'
Ik snapte het niet, maar de toon waarmee de man het zei, leidde tot vreugde van top tot teen.
'Babybroertje' zou 'Grotebroer' worden. . .

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Mijn mooiste herinnering is zuid Zwitserland ik ging daar op vakantie .
S"avonds rond 1 uur ging ik nog rondje lopen over de camping. waar ik Campeerde lag aan meer.
Het water en de bergen dat was echt tofste wat ik ook gezien heb !
Het leukste was ik had mij laptop meegenomen om op te minecraften
Maar was helemaal vergeten te doen door de mooie omgeving !

Gr Harmenvosken

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Ik denk dat tofste dat ik ooit gedaan heb en zal doen is iemands leven redden van de dood

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
tot nu toe eigenlijk mn eerste vriendin goed gevoel was dat

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
Iemand tijdens snowboarden helpen die van de helling was afgevallen en de Ambulance gebeld.

Dubai is het echt het tofste wat ik had gedaan vooral in de burj khalifa :D

• Like
Reactions: remymine

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Het tofste dat IK gedaan heb:

Ik heb eigenlijk nooit echt rond de wereld gereisd, maar het leukste dat ik ooit gedaan heb,
tot nu toe,
is toch echt optreden voor veel mensen.
Ik deed ooit eens mee aan een playbackshow.
"Een playbackshow???"
Ja, een playbackshow. En ik schaam me er niet voor.
Ik werd eerste, en ik won een beker, samen met diegene waarmee ik optrad.
Ik was erg blij, ik voelde de kick van spanning, vreugde, en het klappende publiek.
Die tijd zal ik echt nooit meer vergeten.
Misschien dat ik later wel iets leukers beleef, (qua rondreizen, of iets anders) en dat
ik er dan meer over kan delen, met alle Haunties!

Groetjes, MelonSlice.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Het tofste dat IK gedaan heb:

Ik heb eigenlijk nooit echt rond de wereld gereisd, maar het leukste dat ik ooit gedaan heb,
tot nu toe,
is toch echt optreden voor veel mensen.
Ik deed ooit eens mee aan een playbackshow.
"Een playbackshow???"
Ja, een playbackshow. En ik schaam me er niet voor.
Ik werd eerste, en ik won een beker, samen met diegene waarmee ik optrad.
Ik was erg blij, ik voelde de kick van spanning, vreugde, en het klappende publiek.
Die tijd zal ik echt nooit meer vergeten.
Misschien dat ik later wel iets leukers beleef, (qua rondreizen, of iets anders) en dat
ik er dan meer over kan delen, met alle Haunties!

Groetjes, MelonSlice.
je vergat een filmpje te uploaden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.