That's my Hero! <3Ik denk dat tofste dat ik ooit gedaan heb en zal doen is iemands leven redden van de dood
That's my Hero! <3Ik denk dat tofste dat ik ooit gedaan heb en zal doen is iemands leven redden van de dood
Lol mijn beste vriend is ook Chinees (geen conseptswe)Op reis naar Beijing voor de Chinese Muur en dan constant met die liften gaan bij de muur :)
Edit: aangezien ik zelf ook Chinees ben (geen idee of iemand het al wist :p)was het nog toffer om te zien :)
je kan naar het lang gaan waar de meloen is ontstaanHet tofste dat IK gedaan heb:
Ik heb eigenlijk nooit echt rond de wereld gereisd, maar het leukste dat ik ooit gedaan heb,
tot nu toe,
is toch echt optreden voor veel mensen.
Ik deed ooit eens mee aan een playbackshow.
"Een playbackshow???"
Ja, een playbackshow. En ik schaam me er niet voor.
Ik werd eerste, en ik won een beker, samen met diegene waarmee ik optrad.
Ik was erg blij, ik voelde de kick van spanning, vreugde, en het klappende publiek.
Die tijd zal ik echt nooit meer vergeten.
Misschien dat ik later wel iets leukers beleef, (qua rondreizen, of iets anders) en dat
ik er dan meer over kan delen, met alle Haunties!
Groetjes, MelonSlice.
land niet lang denk ik?je kan naar het lang gaan waar de meloen is ontstaan
Wat een leuke verhalen allemaal :)
Ik heb trouwens niet zon buitelands verhaal :D
Ik vond het leukste moment toen ik voor het eerst op schaatsen stond .. Me vader leerde me alles ... Nu zegt die altijd dat ie trots op me is :) ik schaats nu zelf nog .. Echt zon gaafe sport... Trouwens raften op de zee is ook geweldig dat is een aanrader
met snek nog welHet leukste wat ik ooit heb meegemaakt (tot nu toe, aangezien mijn leeftijd :p) is denk ik de keer dat ik met snek, mijn zus en mijn moeder op bezoek gingen bij vrienden in Frankrijk. Ik weet nog heel goed dat we er om 11-12 uur aankwamen, na een rit van plus minus 12 uur, en dat we meteen het zwembad insprongen (tenminste ik, mijn zus en de kinderen van die vrienden).
Het was voor snek vooral lekker om naar binnen te gaan en te slapen, na dat "ritje" :). Het was een leuk gevoel om midden in de nacht een duik te nemen :p.
Groetjes,
Retep.
Het leukste was om door de golf omgespoeld te worden :D
Ik ben in texel geweest daar waren een keer super hoge golven om daar door mee gesleurd te worden is tof maar je moet wel oppassen~
Ik wist t dat je doctor was ;)Ik denk dat tofste dat ik ooit gedaan heb en zal doen is iemands leven redden van de dood
Ik wist t dat je doctor was ;)
Mooi dat je dat doet! Respect.Ben slechts eerste hulp verlener. Heb inmiddels al 2 x reanimatie gedaan en al 17 oproepen gehad. zal zeker nog vaak gebeuren. Hopelijk Met positieve resultaten hoewel de kans daarop nihil is
meestal gaan vaders mee op vakantie ja :Pmet snek nog wel