Haunted vraag van de week! #6

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Wat is je vroegste herinnering (of trauma) als je denkt aan Haunted?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord:
"Ik ben er zelf eigenlijk nog niet zo lang, maar in deze korte periode heb ik al zoveel meegemaakt met zoveel leuke (en minder leuke) mensen! Maar mijn vroegste herinnering moet toch wel mijn überlelijke wachttoren zijn. Hij was zelfs van dirt, om maar even te benadrukken hoe noob deze was. Mijn eerste trauma ontstond nadat mijn kisten waren leeggeroofd, omdat deze 1 blok buiten mijn claim stonden! ARGH! Verder hou ik van jullie allemaal hoor!"
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Mijn vroegste herinnering...
Ik wilde een huis met veel quartz maken, ging het dus in de nether hakken en in die tijd vroeg iemand of ik de server leuk vond, ik zei natuurlijk Ja en het eerste wat die gene zei was 'Koop dan God'
Dat was toch echt mijn eerste herinnering lol
Misschien dat die gene dit leest en het nog weet :o
 
  • Like
Reactions: Rik 2004 and Maaraa

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
De eerste herinnering is dat ik op de serverlijst aan het kijken was of er nog leuke servers waren..... Haunted gejoint en ik merkte meteen dat het een leuke community was! Ik begon met prison (wat redelijk hectisch is in het begin xD). Ach ja.... haunted.... we luv u ! :D
 
  • Like
Reactions: Rik 2004

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
C

Checkpointx

Guest
Ik ben pas sinds een paar dagen echt actief op haunted, maar had de server er al een tijdje tussen staan.

Mijn allereerste indruk een paar maanden terug was "mijn god wat groot" ik wist haast niet waar ik moest beginnen, ik heb toen even kort prison (dacht ik) gespeeld maar snapte er geen bal van en mn eerste potje skywars waarin ik grandioos bruut werd afgemaakt.

Sinds vorige week ben ik echt actief en merkte al snel dat het een leuke gevarieerde community is, ik ben zelf wat ouder en vind het dan leuker als ik niet alleen met 14 jarigen zit (no offense :p ). Gelukkig zijn die hier ook te vinden. Wat ik vooral leuk vond was dat op mn eerste serieuze dag wat admins/ ranked leden langs kwamen om me wat gear te geven zodat ik een snelle start kon maken.
 

cap_kai

Niet Verified
29 dec 2014
17
9
149
20
waarschijnlijk thuis
[ leukste ]toen ik pascalle454 ontmoette dat was ong. 5 à 6 maand. geleden
[ trauma ]toen ik werd gemute voor niets :(
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: Rik 2004

xxZoeyxx

Niet Verified
31 jan 2015
8
2
54
24
Ik denk aan jou maar het zal wel moeilijk zijn xD
Nou de minder leuk is dat ik heb op Haunted me ex ontmoet xD (trauma) *-*
(Slaat nergens op wat ik zeg maar oke vind ik leuk, leuk, leuk (K3 liedje xd) om op dat te reageren)
En de leukste is dat ik heb meer vrienden Door Haunted (ik heb vrienden) xD P.S. Haunted is gwn leuk,swagg enzo Accepteer dat Enjoy your life.<-- niet gemeen bedoeld
HAUNTED is Nr.1 xD

(Sorry ik was hyper xDD)
 
  • Like
Reactions: Rik 2004

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Mijn vroegste traume is asbsoluut factions, in het begin was het leuk, alleen na een tijdje werd ik verraden, en geraid, daarna begon ik opnieuw, ik kawm eindelijk op gang... geraid. Kwam op gang... geraid! Ik werd er gek van! D:
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
toen ik voor de eerste keer joinde was het nog fokcraft ik kwam en springde gelijk in een portal waardoor ik eerst in de shop kwam daarna pas in survival toen ik in survival kwam bouwde ik mee eerste huisje naast een huis van dauwdruppel toen ie nog moderator was en een paar maanden later werd het Haunted :)
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
toen ik voor het eerst de lobby joinde was ik al meteen onder de indruk, dat in in jaren niet meer had gezien. Dit is mijn eerste herinnering: ik leerde tntrun kennen en nog leuke minigames. Voor het eerst kon ik claimen daar was ik ook naar opzoek. Ik heb eigenlijk geen negatieve opmerkingen, maar het wel jammer dat er griefers en hackers zijn (maar dat gebeurd overal :/) ik ben blij dat ik hauntedmc gevonden heb!

Mvg
Twana
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
mijn vroegste herrinering die ik nog op kan roepen is in de toen nog 1.6.4 wereld toen ik paarden zocht en bij nookie terrecht kwam en heel lang moest reizen met mn paarden 30min voor 1 paard.
mn ergste trauma was dat bijna al mijjn cavespider en spider spawners uit mn laatse xpfarm waren geroofd
 

HolySheeper

Supreme
HolySheeper
HolySheeper ✔
Supreme
22 mrt 2014
71
57
144
Minecraft
Mijn oudste herinnering aan Haunted...? Hmm... Mijn alleroudste is dat Tigerking tegen mij zei dat ik de Haunted Network moest joinen... Sinds die dag heb ik geen spijt! ;)
 
  • Like
Reactions: DuracellKonijn

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Ik speelde best lang geleden Prison toen ik net joinde, ik had geen idee wat het was, het was ook 1 van de eerste servers die ik joinde. Ik liet het voor wat het was, maar later begon ik steeds vaken prison te spelen en heb daar geweldige mensen ontmoet!;):)
 
D

Datdus

Guest
Oeh. Er was aan het begin van haunted een hacker gejoined die dreigde alles plat te gooien. Dus wij zo van "Ja joh tuurlijk, doe je best". En toen raakte de poep de ventilator. :') @remymine will remember. Die gast was ook echt onbanbaar had heel erg veel gestolen accounts.
 
Last edited by a moderator:

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
toen ik het eerst joinde was het nog heel klein 100 spelertjes maar ik als noob heel grote noob begreep er niks van ik ben in de minigameserver gesukkelt en joinde er een paar maar door het lage speler aantal startte ze bijna nooit en ik kende geen enkel commando zelf niet /hub dus diconecten terug conecten tot er uiteindelijk een pvp game start waarin ik zo slecht was dat ze afspraken wie waneer me kilde :(
ik heb nadien nog een half uurtje rondgedwaald in de oude spawn van survival
later nog een uurtje factions (vermoed ik) gespeelt en ze kilde me steeds :(


maar een maandje later toen kwamen er vrienden en ik wachte en speelde mc ik ergens op survival in een railweg (onder de grond) een vriend zei dat het saai was een keek wat rond in de server (toen was er een compas misschien daarvoor ook al maar dan wist ik het waarvoor ik het had hij zag skyblok en wou dat spelen
ik meot hem dankbaar zijn want ik had bijna de server verwijders (als ik dat toen kon)
 
  • Like
Reactions: Rik 2004

PluizigeEgel

Niet Verified
27 mrt 2015
10
10
79
25
toen ik voor het eerst joinde was er al veel gebouwt in survival (nog voor de realms update) dus ik ging bijna een half uur rijzen en rijzen so saai was ik ergens was het weer vol gebouwt dat was echt stom maar toen kwam de update toen werkt alles weer goed :D een vol gebouwde werled is mijn trauma :S
 

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
Mijn oudste herinnering is dat ik met justdivado bij prison gekleurd armor ging aan trekken bij de plot wereld(prison) en miss soms ook strippen maar ja :eek: XD. verder mijn ergste trauma is dat in dood ben gegaan in survival doordat iemand me in lava minede doordat ik afk was en ik had veel god stuff :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.