Mijn eerste herinnering is dat ik voor het eerst minecraft speelde. Ik had maar 1 server. haunted. en ik speelde het elke dag door en door en ik hield niet op. en Dat vind ik mijn grootste ( ook minecraft ) herinnering
@Kogetsoo , nieuwe vraag van de week? ;D
"Wie is je favoriete Moderator/Admin, en waarom?"
Ik was denk al een maandje op de server en was bezig met een redstone house. En toen, toen zag ik die Napoleon (Maarten was vroeger Napoleon als skin :P), en me hart was veroverd. <3Op creative was ik als eerste online. Ik was daar bezig een duits dorpje te bouwen. Dit staat er nog /warp Schmetterlingdorf
Een dag later kwam @Roderlo naar me tpen. Het klikte meteen en sinds dien kennen wij elkaar. We hebben daarna eigenlijk (bijna) alleen maar samen gebouwd en zijn beste 'kameraadjes'! (Hoop ik...)
<3
Ik kon geen betere gast aantreffen. <3
~Maar
<3Ik was denk al een maandje op de server en was bezig met een redstone house. En toen, toen zag ik die Napoleon (Maarten was vroeger Napoleon als skin :p), en me hart was veroverd. <3
Altijd Blij :) , Goedzo ! lol.toen ik voor het eerst de lobby joinde was ik al meteen onder de indruk, dat in in jaren niet meer had gezien. Dit is mijn eerste herinnering: ik leerde tntrun kennen en nog leuke minigames. Voor het eerst kon ik claimen daar was ik ook naar opzoek. Ik heb eigenlijk geen negatieve opmerkingen, maar het wel jammer dat er griefers en hackers zijn (maar dat gebeurd overal :/) ik ben blij dat ik hauntedmc gevonden heb!
Mvg
Twana
Jee, maar Gelukkig Hebben We toffe Admins ;) , Die lossen het wel op xD.Oeh. Er was aan het begin van haunted een hacker gejoined die dreigde alles plat te gooien. Dus wij zo van "Ja joh tuurlijk, doe je best". En toen raakte de poep de ventilator. :') @remymine will remember. Die gast was ook echt onbanbaar had heel erg veel gestolen accounts.
Oh Haha , Heb Gewoon me traume Geschreven :d .. Dom , Zie onder me trauma aan haunted :PMijn Trauma... Dat Is Niet Zo Moeilijk ;) , Toen Ik Met Emily Scary Movie 5 Keek :D , Ik Haalde ff Iets Te Drinken , En Zei pakte Haar Make-Up , En Sminkte Haar Eigen Als zombie :D , Toen Schrok Ik Echt .. ( Kijk Nooit Met Een Meisje Horror , Als ze haar tas bij zich heeft :D )
Jij was ook niet heel mooi hoor, met je stomme hoed! En als je kijkt hoeveel mensen jij de dood hebt gemaakt! Valt mijn skin, wat overigens maar een gewone slager was, wel mee. ;)<3
Had jij toen niet de skin van die stackedbeef ofzo?
Was ook liefde op het eerste gezicht; een man met baard en bloed op zn schort!
Lol!!! De dood psychisch in gebracht dan hè. ;)Jij was ook niet heel mooi hoor, met je stomme hoed! En als je kijkt hoeveel mensen jij de dood hebt gemaakt! Valt mijn skin, wat overigens maar een gewone slager was, wel mee. ;)
mijn vroegste herinnering?
eheh dat een god op haunted kwam paarden
lokten naar mijn gebied en het geven aan een speler
terwijl het in MIJN gebied was ik kilde de paarden en
werd geband...... (rede weet ik niet meer)
Wat als nieuwe vraag van de week?:
Wie heb je in real life geholpen?
Die kitpvp kills komen door mijn h4x, het enige wat ik moet doen is achteraf leunen. ;)Lol!!! De dood psychisch in gebracht dan hè. ;)
Jij met jouw kitpvp kills dan? :eek:
Twana mee eens.Jammer genoeg bestaan er zo'n ondankbare mensen :(