/warp end en mine een pilaarleukste: pvp wars
stomste: /shop verwijderd het was handig dat je bijvoorbeeld wat obsidian miste dat je tokens verzamelde en /shop typte en dat je dan die blok kan kopen die je nodig had inplaats van eeuwig zoeken naar obsidian ondergrond
koop 2 zakjes snoep minder en je hebt premium ;)leukste de /friend command die is bijna te fijn.
en het minst leukste /warp farm want daar haalde ik bijna al mijn spullen :\
ik ook daarom heb ik legend :)ik koop echt bijna nooit snoep *-*
ik ook daarom heb ik legend :)
als je kan/mag betalen onloin en je speel vaak genoeg thn dan is premium (naar mijn mening niet te veel) als je uitrekent hoe snel je 2,3,4 euro uitgeeft aan drinken, eten , grijpkramen , kermis dan is 7.5 niet zoveel ;)
dat is erger....ik vind 7,50 ook niet veel maar ik denk niet dat ik mag betalen van mn vader ... =\
Ligt eraan wie er tijd heeft. ;)Is Kogetsoo nu de vraagjesman? :eek:
Het leukste van de update:
Hetzelfde als Monkey vind ik de /friends command erg leuk :D
Het vervelendste van de update:
De vanilla reset
Zelf speel ik geen vanilla, maar kan me voorstellen dat mensen gefrustreerd raken dat vanilla gereset is zonder waarschuwing
die zijn toch geclaimt?
Wat is de limiet trouwens?De leukste verandering, hm, dan denk ik toch snel aan KitPvP, maar dat vind ik zo standaard! :p
De leukste verandering vind ik dan wel dat de /friends command er is, jammer dat er een limiet op staat, toch? :(
De minst leuke verandering: Dat de CTF-spawn is veranderd. :(
voor mij wel maar er zijn spelers die heel graag 100 vrienden willen hebben op de server denk ik :Pis dat niet ruim voldoende ? :eek:
ja door admin zodat rushers niet alles voor zichzelf kunnen hebben maar je kan het gewoon hakkendie zijn toch geclaimt?