ME 2 M8leukste de /friend command die is bijna te fijn.
en het minst leukste /warp farm want daar haalde ik bijna al mijn spullen :\
ME 2 M8leukste de /friend command die is bijna te fijn.
en het minst leukste /warp farm want daar haalde ik bijna al mijn spullen :\
Nu je het daar toch over hebt, heb ik daar lekker 2 stackies obsidian kunnen halen. Gna gnaja door admin zodat rushers niet alles voor zichzelf kunnen hebben maar je kan het gewoon hakken
Ja inderdaad, ik zit al op 18 en... en... I... I WANT MOOOOOORRRREEEEEEE... *transforms into hulk*Veel meer plek nodig ...
Van een baconlapje naar een groen eng wezen. :(Ja inderdaad, ik zit al op 18 en... en... I... I WANT MOOOOOORRRREEEEEEE... *transforms into hulk*
Dat is niet zo slim om te zegge :/Goede vraag :eek:
Ook ik vind de leukste feature de /friends command omdat hij echt super handig en makkelijk te gebruiken is. Minst leuke? De anti x-ray verbetering xD. Nu kan ik niet meer hacken :(
je nadelen kloppen niet die zijn niet in die week gekomen/wegegaan :DLeukste: heel veel, om er een paar te noemen: /warp farm (survival) weer alleen voor donateurs (das een van de grote redenen dat ik een rang kocht), /friend en Kitpvp makeover
Niet leuk: 1. /shop weg: ik zou graag weer enchanted books naar keuze voor zo weinig kopen, helemaal omdat: 2. Survival inventory leeg in realms update! (ik heb geen waarschuwing ontvangen en al mijn dia tools en armor waren weg!!!)
kortom: er zijn leuke dingen maar vooral ook slechte dingen!
eerst ook, maar kijk wat je kunt bereiken met een praatje: nu ben ik legend!ik vind 7,50 ook niet veel maar ik denk niet dat ik mag betalen van mn vader ... =\
Oeps!je nadelen kloppen niet die zijn niet in die week gekomen/wegegaan :D