omdat een cape die een staff aan je geeft heeel zeldzaam is iedereen die naar je kijkt dan zegt wow zo mooi die wil ik ook
en omdat haunted de tofste server ever is
en omdat haunted de tofste server ever is
ik verdien het om dat ik de server van harte steun en ik de server met veel mensen heb gedeelt en omdat niet iedereen kan zeggen dat hij het heeft gekregen van de haunted staff die asome isBekijk bijlage 2523
Ja ja hoor. We zijn weer terug op Nederlandse bodem en het is vandaag ook weer tijd voor de vraag van de week!
Maar dit is geen normale vraag van de week, je maakt namelijk kans op een Minecon 2015 Cape en een goodie bag met minecon items!
Hoe kan je deze vette prijs
binnenhalen? Beantwoord de vraag. Het leukste antwoord wint!
"Waarom verdien jij een Minecon 2015 cape?"
De winnaar wordt volgende week maandag bekend gemaakt.
Veel succes!
Haunted staff
op je 20Natuurlijk omdat iedereen een Rups wil zien met een cape :p en omdat haunted de allebeste/leukste server is <3 Door deze server heb ik heel veel super lieve mensen ontmoet :D De cape zou zo super cool zijn, ook omdat ik never naar MineCon zou mogen van mijn ouders :S
Kusjes Rupsje, <3
Nice!Uit mijn hoofd:
- Tas met iron golemn
- Steve figurine met cape
- Een bronzen minecon 2015 embleem ding
- Een minecon pen
- Een speld/badge met een minecraft mob
- Minecon handtekeningenboekje A.k.a blocnote
niet zeker:
- Polsbandje van creeperhost
- Polsbandje van Spigot
- allerhande buttons.
Nou ja, het is van af jongs af aan mijn droom om alle arme kinderen te helpen door ze een goeie toekomst te bieden....... ok lets get real, I DO IT FOR DA FABULOUSNESS!!!! :OBekijk bijlage 2523
Ja ja hoor. We zijn weer terug op Nederlandse bodem en het is vandaag ook weer tijd voor de vraag van de week!
Maar dit is geen normale vraag van de week, je maakt namelijk kans op een Minecon 2015 Cape en een goodie bag met minecon items!
Hoe kan je deze vette prijs
binnenhalen? Beantwoord de vraag. Het leukste antwoord wint!
"Waarom verdien jij een Minecon 2015 cape?"
De winnaar wordt volgende week maandag bekend gemaakt.
Veel succes!
Haunted staff