Haunted vraag van de week (minecon editie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
Oh en nog een verhaal (als je maar 1 bericht mag schrijven geldt de eerste wel xD)

Het verhaal gaat als volgt:

Er was is een jongen die met iemand naar de film gaat over 4 weken. (ZO LANG WACHTEN) Je snapt wel waarom, een date.
Natuurlijk ging dit niet vanzelf, hij probeerde en probeerde haar te overtuigen om mee te gaan ondanks zijn stommiteit maar het meisje ging niet mee.
Er kwam een dag, een dag dat de jongen een cape kreeg. Vanaf toen veranderde alles. Ze ging meteen mee en ze waren happily ever after.

P.S (alweer) no take serious dis. :D

Groetjes,

Retep
alles word opgelost door de cape hahaha

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Nou, 't is echt niet om zielig te doen geloof me ;)
Maar ik had nooit echt de kans gekregen om dingen te kopen met geld op Haunted, ( wat problemen enzo ) , ik kocht m'n ranks alleen met tokens, en iemand betaalde 't dan voorme. Een cape zou ik nou eigenlijk wel graag willen, ziet er nice uit, en ik had heel graag naar Minecon willen komen maar ik kon jammer genoeg niet. Een Cape zie ik eigenlijk wel heel graag bij mensen, dat staat heel nie, en vind ik best najah, ' chill '. 'T is ook een kans voormij omdan eens iets te winnen bij iets, heb nooit echt iets gewonnen met lotteries/random events etc ^^ Die goodie bag zou ik eigenlijk wel een showoff mee doen bij vrienden ^^ ik zal er mssn ook de Haunted server als reclame op zetten hehe. Natuurlijk zal m'n 5-jarige broertje ook wat genieten van die spulletjes in de goodiebag :) ( al 't geschikt os voor 5 jaar natuurlijk ^^ ) Allemaal succes, moge geluk u laten winnen ! hehe @Datdus op Minecon topic, zieje dat iemand anders ook zei dat Bart Remy z'n vader kon zijn, ik was dus niet de enige :')

Laatste update:
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Maar dat is dus niet zo. ;)

Groeten,
Koge
Haha, nee maar, ik was aan 't teamspeaken met biba, kbkjeveld, en datdus. En Datdus had dus gezegt dat fotos gezet waren van Bart & Remy. Ik ging kijken, en ik zag dus Bart ( u ) en ik vroeg : Wie is bart? Is dat z'n vader ofzo? zou wel kunnen ' en hun waren plat van 't lachen :P Sorry als jij 't niet zo leuk zo vind btw ^^

• Like
K

Kogetsoo

Guest
Het interesseert mij niet hoor, maar als je mijn leeftijd ziet dan zie je dat het niet kan ;)

Groeten,
Koge

• Like
K

Kogetsoo

Guest
Ja. :)

Staat nu alleen even op hold.
Je bent toch niet aan het slijmen voor een cape, hè? ;)

Groeten,
Koge

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
tot volgende week maandag uitrijking

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Wauw wat een droge dingen komen mensen mee, nog erger als die van mij! xD

• Like

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
nou, al vier pagina's.... redenen om hem aan mij te geven.. ik kan hele verhalen typen, maar feit is, dat het het dichte is wat ik ooit bij minecon kom. Natuurlijk hoop ik te winnen, maar er zijn er vele die dat hopen.

Wie niet probeert heeft zeker geen kans, dus hierbij mijn kans, en hele kleine hoop op winnen. ( geluk bij dergelijke dingen heb ik meestal niet. :) )

• Like

Akash

Verbannen
Ilwa
Ilwa ✔
Verified
9 dec 2014
40
17
144
1. Ik heb een RANK gekocht (GOD)
2. Ik vindt mensen helpen leuk.
3. Ik speel al heel lang op de server.
(Ik snap niet waarom ik nog steeds NEW MEMBER ben)
4. Ik zou er veel voor over hebben.
(Bijv. Nog een keer de ICE BUCKET CHALLANGE?)
5. Omdat ik @Datdus respect geef. #Datdus geeft om de haunted spelers!
6. Ik geef er veel om.
7. Omdat ik @Kogetsoo fan ben :D.
8. Ik ben behulpzaam.
(Meer in de server dan op forum
9. Ik alle MODS helden vindt.
10. Ik zal niemand in de steek laten

Ik gun een ander het natuurlijk ook :)
Groetjes Akash
MC: _Akash_

Laatste update:
  • Like

ThaMiningCatz

Niet Verified
25 jun 2015
4
2
79
23
Ik zou de Minecon cape heel graag willen verdienen omdat ik vaak vraag aan m'n ouders of we naar London kunnen gaan, maar daar hebben ze het geld niet voor. Maar stel je voor ze hadden het geld ervoor zou ik met de boot gaan, maar mijn moeder vind dat te lang duren, maar als ik met het vliegtuig zou gaan durf ik dat niet want ik heb vliegangst. Tja, maar omdat ik een Grooote fan van Minecraft ben zou ik het heel vet vinden om hem te verdienen want, ik heb het moeilijk in deze zomer, omdat mijn opa z'n heup heeft gebroken en hij voorlopig geen leuke dingen met mij kan doen, en dat vind ik wel jammer :(, dus het zou een eer zijn als ik hem verdien. En nog even te melden: Haunted Network staat in mijn serverlijst op nummer 1 :D

Groeten,

ThaMiningCatz (Noël)

Laatste update:
  • Like
Status
Niet open voor verdere reacties.