Hauntedmc bouwteam sollicitaties - voorjaar 2016.

• Topicstarter Deleted member 3363
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Haunties,

Lees deze thread zorgvuldig; ik zal uitleggen hoe we omgaan met de sollicitaties.

HauntedMC heeft een grote behoefte aan talentvolle, vriendelijke en toegewijde individuen als bouwers. Potentiële bouwers worden geacht om loyaal, hardwerkend, in staat om zelfstandig problemen en binnen een groep op te lossen, advies te geven, aansluiten op de persoonlijke niveaus met onze gemeenschap en last but not least: regelmatig actief online.

Uiteraard moet je ook genieten van de taak als een potentiële bouwer.

Ikzelf, en de bouwteam coördina van de server, zullen elke aanvraag individueel grondig bekijken en behandelen. Je huidige rang zal geen enkele invloed hebben op het verkiezingsproces: het is aan jou om zo goed mogelijk een pitch te maken!

Alle nieuwe bouwers zullen worden toegewezen aan één van de bouwteam coördina, als mentor: xEvilCraftx en Remymine.
Wij zullen jullie helpen en aansturen in een proefperiode van één maand.

Wij willen deze bouwerfuncties naar de meest verdienstelijke mensen zien gaan, en dat is wat we hopen te bereiken!

Meer informatie is hier bij het sollicitatie-forum te vinden: https://haunted-mc.com/threads/bouwteam-sollicitaties.13380/

Veel succes toegewenst aan de kandidaten!

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx & Het HauntedMC Team

treehunter01

Niet Verified
1 mrt 2015
3
1
52
22
-
Evil, krijg je ook een rank als je in het bouwteam komt, zodat je Worldedit kan gebruiken en grote plots hebt en zo? ik heb trouwens in gevuld dat ik veel ervaring met Worldedit en Voxel heb, maar ik heb eigenlijk niet zo veel ervaring met Voxel (wel met WE). uiteraard kan ik gewoon een tutorial kijken, mocht ik toegelaten worden.
Mvg Tree

D

Deleted member 3363

Guest
Evil, krijg je ook een rank als je in het bouwteam komt, zodat je Worldedit kan gebruiken en grote plots hebt en zo? ik heb trouwens in gevuld dat ik veel ervaring met Worldedit en Voxel heb, maar ik heb eigenlijk niet zo veel ervaring met Voxel (wel met WE). uiteraard kan ik gewoon een tutorial kijken, mocht ik toegelaten worden.
Mvg Tree
Nee, geen globale rank. Je krijgt speciale toegang tot onze bouwserver! :)

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Ik kan wel bouwen hoor..
Maar ik ben te jong denk ik.. :-(

Mvg,
Cas
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
@xEvilCraftx
ik heb reeds gesolliciteerd, maar ik kon geen fotos in de sollicitatie zetten. Zou U mij een email- adres willen geven via een conversatie? als U niet Uw echte wil gebruiken, kunt U ook een neppe maken alleen voor het filmpje.
mvg,
Floran Prins
Ign: ThatBeautBae

D

Deleted member 3363

Guest
@xEvilCraftx
ik heb reeds gesolliciteerd, maar ik kon geen fotos in de sollicitatie zetten. Zou U mij een email- adres willen geven via een conversatie? als U niet Uw echte wil gebruiken, kunt U ook een neppe maken alleen voor het filmpje.
mvg,
Floran Prins
Ign: ThatBeautBae
Als het uitkomt gaarne via de PM de bestanden doorsturen!

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

DannyPX

Niet Verified
23 feb 2015
49
42
149
Well, ik ga hierover nadenken. Heb het erg druk dus erg veel tijd heb ik niet (I.v.m. School en Cursus)

M.v.g,
DannyPX
Oud Bouwteam Lid

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
[/SPOILER]
2016-04-02_15.31.03.png
2016-04-02_15.28.27.png
2016-04-02_15.28.58.png
2016-04-02_15.29.19.png
2016-04-02_15.30.13.png

@xEvilCraftx
Mvg,
Floran Prins
IGN: ThatBeautyBae

Laatste update:

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
waarom paar keer de zelfde foto XD en btw je moet solliciteren he XD
ten eerste. de foto's konden niet in de sollicitatie.
ten tweede. dat met dezelfde was een foutje moet ik ff fixen

Laatste update:

DannyPX

Niet Verified
23 feb 2015
49
42
149
  • Like
Reactions: Rik 2004 and Floran
Status
Niet open voor verdere reacties.