Het grote gedachten topic!

• Topicstarter Deleted member 3363
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
20+ Motivational Quotes For Your Motivation _ Picpuddle.jpg

• Like
Reactions: Deleted member 3363

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Als mensen je proberen omlaag te halen, wees er trots op.............
het bewijst alleen dat je boven hun staat!

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
"doe je een keer wat je moet doen, is het nog niet goed."

L

LeviboyNL

Guest
Meest diepgaande quote ooit, naar mijn mening. ''I Love You''

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #17.

Reizen is het beste onderwijs mogelijk. Je ziet de wereld door een andere lens. Je realiseert je, dat je vaderland niet de enige realiteit is. Er is veel meer.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

• Like
Reactions: LeviboyNL
L

LeviboyNL

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #17.

Reizen is het beste onderwijs mogelijk. Je ziet de wereld door een andere lens. Je realiseert je, dat je vaderland niet de enige realiteit is. Er is veel meer.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
Je moet echt een blog gaan beginnen :p

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
Hey!

Geen idee of deze quotes al aan spraken zijn gekomen, maar toch deel ik ze even! ;)

''Life begins at the and of your comfort zone.''
''It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.''
''When you want to succeed as bad as you want to breathe. Then you will be successful.''

~Ciao!

• Like
D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #18.

Mensen veranderen. Er is geen waarschuwing en meestal maakt het ze niet uit als ze jou pijn doen.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #19.

Psychologie zegt, ga altijd met de keuze die je het meest doet aarzelen, want dat is degene die je zal helpen groeien.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #20 - [SPECIAL].

Op school leren we dat fouten slecht zijn, en we worden gestraft voor het maken van hen. Toch, als je kijkt naar de manier waarop mensen zijn ontworpen om te leren, leren we door het maken van fouten. We leren lopen door vallen. Als we nooit waren gevallen, zouden we nooit hebben gelopen.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Last edited by a moderator:
D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #21.

Mijn filosofie is: Het is geen van mijn zaken wat mensen zeggen van mij en van me denken. Ik ben wat ik ben, en ik doe wat ik doe. Ik verwacht niets, en accepteer alles. En het maakt het leven zoveel gemakkelijker.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #22 - [EXTRA DIEPGAAND].

De meeste van onze beste vrienden zijn mensen die we zien op een constante basis in ons dagelijks leven, mensen die dezelfde dagelijkse routines met ons delen. Ik vind het triest dat zodra deze routines veranderen, ze elkaar niet meer zo vaak te zien krijgen, de vriendschap begint uit elkaar te drijven. Wat overblijft is de inspanning die nodig was door beide partijen om in contact te blijven met elkaar zo nu en dan. En zodra ze stoppen met het maken van die inspanning, wordt de vriendschap begraven in de herinneringen van het verleden.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

• Like
Reactions: whitch
D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #23.

Ik heb altijd geloofd in liefde op het eerste gezicht. Toch heb ik niet het gevoel dat een eenvoudige blik van een ander mens lichaamsbouw en het uiterlijk genoeg is om het verlangen in vuur en vlam te zetten. In plaats daarvan, denk ik dat het moment dat je een glimp van iemands ziel te zien krijgt, je volledige vermogen hebt om verliefd ermee te worden. Twee zielen op zoek naar elkaar, eindelijk hun metgezel ontmoet, verborgen in een menselijk lichaam. Dat is het soort liefde op het eerste gezicht, waar ik in geloof.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com

De meeste van onze beste vrienden zijn mensen die we zien op een constante basis in ons dagelijks leven, mensen die dezelfde dagelijkse routines met ons delen. Ik vind het triest dat zodra deze routines veranderen, ze elkaar niet meer zo vaak te zien krijgen, de vriendschap begint uit elkaar te drijven. Wat overblijft is de inspanning die nodig was door beide partijen om in contact te blijven met elkaar zo nu en dan. En zodra ze stoppen met het maken van die inspanning, wordt de vriendschap begraven in de herinneringen van het verleden.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
heb ik al een paar keer meegemaakt helaas

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Helemaal met deze eens

• Like

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
"if your life has no up and downs, that means you're dead. cause your heartbeat goes always up and down, and your heartbeat is your life"

D

Deleted member 10364

Guest
''Je kan beter een nacht slapen over wat je wilt doen, dan wakker liggen over wat je gedaan hebt.''
''Everybody can love your looks, but it's your personality that makes someone stay with you.''
''Standing alone is better than standing with people who hurt you.''

En dan nog even een leuke:
''Dear math, go buy a calculator and solve your own problems. I'm a teenager, not a therapist.''

Status
Niet open voor verdere reacties.