Het grote gedachten topic!

• Topicstarter Deleted member 3363
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #24.

Wij beloven voor altijd in een wereld waar zelfs het leven tijdelijk is.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

• Like
Reactions: Dill
D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #25.

Sommige mensen worden geboren met tornado's in hun leven, maar sterrenbeelden in hun ogen. Andere mensen worden geboren met sterren aan hun voeten, maar hun ziel verloren op zee.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #26.

Het is 0:00 's nachts ik moet slapen, maar in plaats daarvan lig ik wakker denken aan alle dingen die ik had kunnen zeggen en alle dingen die ik nooit zal kunnen zeggen.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Last edited by a moderator:

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
"if you rip my headphones off I'll rip your heart off"

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #27.

Het is zo ironisch hoe ik naar je kijk in de hoop voor je om terug te kijken naar mij, maar als onze ogen ontmoeten, kijk ik weg, want ik wil niet dat je ziet hoeveel ik je nodig hebt.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
De mens die zich omringt met feiten, niet toestaat dat hij verrast wordt, geen flits van intuïtie kent, geen veronderstellingen maakt, geen risico neemt, leeft in een afgesloten cel.

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #28.

Sommige mensen kijken naar zonsondergangen als het einde van iets moois, dat was ooit: de dag. Anderen zien het als gewoon een nieuw begin op een andere, maar even mooie manier: de nacht. Perspectief, jongens. Het draait altijd om perspectief.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #29.

We zijn zo afgeleid door hoe de dingen eindigen, dat we meestal vergeten hoe mooi het begin was.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #30 - [EXTRA DIEPGAAND].

Als je ooit een slechte foto van jezelf ziet, denk maar aan zonsondergangen. Heb je ooit geprobeerd om een foto van een zonsondergang te nemen met een waardeloze camera? Het wordt een wazige lelijke foto. Ik bedoel, dat kon de mooiste zonsondergang die je ooit in je leven heb gezien zijn en de foto ziet er grof uit. Dat betekent niet dat de zonsondergang niet adembenemend is, het betekent alleen dat de camera de schoonheid niet kan bevatten. Je bent een prachtige motherfucking zonsondergang vergeet dat nooit.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

• Like
Reactions: MisterDubai
D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #31.

Alles in het leven is tijdelijk. Dus als het goed gaat, geniet ervan, omdat het niet eeuwig zal duren. En als het slecht gaat, maak je geen zorgen. Dit zal ook niet eeuwig duren.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

D

Deleted member 3363

Guest
Ervaring is iets dat je krijgt net na dat je het nodig had.
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #32.

Ervaar het leven op alle mogelijke manieren - goed of slecht, bitter of zoet, donker of licht, zomer of winter. Ervaar alle omstandigheden. Wees niet bang voor ervaring, want hoe meer ervaring je hebt, hoe meer volwassener je wordt.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

• Like
Reactions: Shockerz

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #32.

Ervaar het leven op alle mogelijke manieren - goed of slecht, bitter of zoet, donker of licht, zomer of winter. Ervaar alle omstandigheden. Wees niet bang voor ervaring, want hoe meer ervaring je hebt, hoe meer volwassener je wordt.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
Mooi:rolleyes:

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #33.

We moeten ons realiseren dat ons leven in een moment weg zou kunnen zijn. Er zijn geen garanties dat we hier zullen zijn in deze tijd volgend jaar. Leer om elke dag te leven met volle teugen. Niet klagen. Richt je niet op wat er mis is. Wees dankbaar voor de kans om elke dag te ervaren.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #34.

Loyaliteit is niet grijs. Het is zwart en wit. Je bent ofwel trouw geheel, of niet loyaal helemaal. En mensen moeten dit begrijpen. Je kunt niet loyaal zijn alleen wanneer het je dient.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #35 - [REMINDER].

Alsjeblieft, maak je niet al té druk om nutteloze dingen. Omdat op het einde, niemand van ons heel lang heeft op deze aarde. Het leven is vluchtig. En als je ooit verdrietig bent, werp je ogen naar de zomer hemel als de sterren neer dalen over de fluwelen nacht. En als een vallende ster streept door de duisternis, en nacht in dé dag verandert ... doe je een wens en denk je aan iemand. Maak je leven spectaculair. Ik weet dat ik dat deed en doe.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

D

Deleted member 3363

Guest
Diepgaande quotes met @xEvilCraftx #36.

Er is niets erger dan de perfecte persoon op het verkeerde moment ontmoeten.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22