MerelBunny :D :Pinsta : 01_merel
en kik : merelbunny
ja die laatste naam had 3 jaar geleden bedacht XD
Nou maaraa ik wel beetje "Vieze" "gore vieze" filmpjes/foto'sNog geen last van gehad gelukkig xD
Wat? Deze topic gaat over insta enzooo. Facebook, kik. En dan kom jij aan met redstone?hey ik heb een vraagje
waarom doet de redstone het niet meer is dat bewust gedaan of is dit perongeluk ik vind het
heel irritant want ik had heel veel leuke dingen maar die waren met redstone dus mijn vraag
is: zou de redstone het weer mogen doen?
hessel
srry dat ik zomaar ertussen kom maar ik had een vraag en ik ben nieuwWat? Deze topic gaat over insta enzooo. Facebook, kik. En dan kom jij aan met redstone?
*kuch* Je moet een activator hebben voor redstone. Zonder powersource werkt het niet XD
Dus je kan niet lezen en gooit je post maar ergens random neer, lol :Dsrry dat ik zomaar ertussen kom maar ik had een vraag en ik ben nieuw
ja als je het zo bekijkt wel............:):rolleyes:Dus je kan niet lezen en gooit je post maar ergens random neer, lol :D
Hahaha dat deed ik ook instagram is meer iets voor mij xDSnapchat heb ik van m'n telefoon afgegooid.. deed er niets mee.