Het pvp wars grand opening tournament speelschema is bekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
comignsoon.png


What's up Haunties!


Het speelschema voor het aankomende PVP Wars tournament is bekend! En we kunnen jullie verzekeren dat het zeker spannend gaat worden. Welk team wint die enorme hoofdprijs van 20.000 tokens en zal tentoongesteld worden in de PvP Wars spawn?!

Bekijk hier de teams en de deelnemers!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HszURIZ2FT4RLF40kPXi6QtDLjmPk7s8KPdOHVZ28PA/edit?usp=sharing

Volg de wedstrijden

De wedstrijden zullen worden opgenomen en worden zo snel mogelijk geupload op youtube! Kan je niet wachten? Volg dan vrijdag 17 juli vanaf 19:00 live onze twitch stream en bekijk de wedstrijden direct!

Toon je support!

Stem in dit topic op je favoriete team en wanneer zij de hoofdprijs winnen win jij ook nog eens 100 tokens!

Lees meer om het schema te bekijken

tournament1klein.png


Veel speel en kijkplezier!
 
Last edited by a moderator:

Creeper Gamen

Niet Verified
11 apr 2015
9
1
70
Bekijk bijlage 2594

What's up Haunties!


Het speelschema voor het aankomende PVP Wars tournament is bekend! En we kunnen jullie verzekeren dat het zeker spannend gaat worden. Welk team wint die enorme hoofdprijs van 20.000 tokens en zal tentoongesteld worden in de PvP Wars spawn?!

Bekijk hier de teams en de deelnemers!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HszURIZ2FT4RLF40kPXi6QtDLjmPk7s8KPdOHVZ28PA/edit?usp=sharing

Volg de wedstrijden

De wedstrijden zullen worden opgenomen en worden zo snel mogelijk geupload op youtube! Kan je niet wachten? Volg dan vrijdag 17 juli vanaf 19:00 live onze twitch stream en bekijk de wedstrijden direct!

Toon je support!

Stem in dit topic op je favoriete team en wanneer zij de hoofdprijs winnen win jij ook nog eens 100 tokens!

Lees meer om het schema te bekijken

Bekijk bijlage 2593

Veel speel en kijkplezier!
Ik stem op NorthKoreaRebels omdat daar mijn vriend AdmiralBullets in zit!
Natuurlijk stem ik dan op hun! :D
 
D

Datdus

Guest
Mijn (op totaal niets gebaseerde) voorspelling:

winnaars eerste rondes:
Team epic
Manden
TheShield
TeamTactical
GuardianZ
TheLegends_

winnaars tweede ronde:
Team epic vs Manden = Manden
TheShield vs TeamTactical = TheShield
GuardianZ vs TheLegends_ = GuardianZ

Last teams standing (3 teams vs elkaar):
TheGuardianz
Manden

GuardianZ vs Manden Finale:
Manden

Hier ook gelijk al een stukje van de regels die nog niet definitief af zijn overigens.

7d9fca0ef8.jpg
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Markey

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
23
Als Teacher niet wordt ingezet als reserve team dan GuardianZ :P (GO ARMIN GO :P)
 

Markey

Niet Verified
12 jul 2015
21
0
55
22
Pfft, GuardianZ gaat sws winnen. Gl 2 everyone.
 

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
23
@Datdus hebben degene die zich te laat hebben ingeschreven ook toegang tot PvPWars? Hiermee bedoel ik dat ze ook gewoon kunnen spelen.
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Het zijn 12 team maar dat terzijde. ;) We willen dit evenement gewoon goed regelen en 12 teams is al een hele klus. Achter de schermen moet er ook veel geregeld worden qua technische zaken. Vandaar dat we het voor de eerste editie houden bij deze 12 teams. Als dit een succes wordt, en ik denk van wel. Zullen we dit een stuk vaker doen. Misschien wel elke maand!
Wat voor soort pvp wordt het
Nobuffs speed 2
Buffs speed 2
Soup speed 2
Soup normaal
Kit zonder heal
Enzovoort
 

Markey

Niet Verified
12 jul 2015
21
0
55
22
Ik hoop gapple of potpvp bij het volgende toernooi. Dat zijn de leukste pvp soorten ;)
 
D

Datdus

Guest
Wat voor soort pvp wordt het
Nobuffs speed 2
Buffs speed 2
Soup speed 2
Soup normaal
Kit zonder heal
Enzovoort

Je ziet het vanzelf wanneer PVPwars open gaat voor de teams om te oefenen.
 
Last edited by a moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.