Hungergames rider

Status
Niet open voor verdere reacties.

I DONT KERS

Niet Verified
21 dec 2014
0
0
40
Beste lezer,

Ik zou graag aan de haunted staff willen vragen of ze een soort vragenlijst willen invoeren over de kit Rider in de hungergames. Erg veel mensen vinden deze kit te sterk en dat maakt het niet echt leuk. Ik stel voor om aan de hungergames gebruikers te vragen: Vind jij dat de kit rider moet blijven A ja B nee.

Mvg Anthony (Minecraftnaam: _Antity_Mustang_)

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Je zou hier een Poll van moeten maken. Niet een normale topic

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Ik als No Life HungerGames speler begrijp wat je bedoelt met dat de kit sterk is. Toch vind ik dat de kit weghalen wel erg drastisch is. De kit heeft ook nadelen. Zo heb je niet altijd een snelle horse, is de kit ondergronds niks waard en kan je in een jungle beter lopen dan te paard gaan. Er zijn ook trucjes die je tegen de kit kan gebruiken zoals de grond ervoor in de fik zetten zodat het paard erdoorheen rijdt. Er zijn nog meer trucjes tegen een rider dus ik zou deze kit niet weghalen.

• Like
Reactions: LittleToNi10

ice_master2001

Niet Verified
27 dec 2014
1
2
84
23
rider moet weg het is te op .
het paard moet je eerst killen voor dat je de rider zelf kunt killen
het is te op dus moet het weg

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
@ice_master2001 Er is geen duidelijke argument in dat bericht. Je kan ook eerst de ruiter killen als je goed slaat. Sowieso weten we niet of het mogelijk is om de kit weg te halen en of de staff ermee instemt.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
rider is nu toch ook weer niet zo OP je moet er gewoon voor zorgen dat je uit open vlaktes blijft en ze hitten ook minder snel raak

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Lol Ice heeft me ge disagreed :p

• Like

ice_master2001

Niet Verified
27 dec 2014
1
2
84
23
casperito weet je wel hoe moeilijk het is om de ruiter te killen
deze kit moet weg te op en het is oneerlijk voor mensen die geen paard hebben
en als je horse armour hebt dan is de horse moeilijker te killen dus geen rider kit meer

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Speel dan slim, ga in gebieden waar paarden moeilijker bestuurd kunnen worden. Zoek gravel en mine iron, maak flint en steel, or maak een bucket met lava, lava = beter want dan zitten die daar nog ff in vast. En dat paard kan je niets doen, het is de rijder die je slaat, dus hit de ruiter ;) Natuurlijk heeft hij dan een voordeel om sneller weg te lopen in geval hij bijna doodgaat, speel jij dan slimmer en pak een bow ;) Alle kits zijn zo ingesteld dat geen 1 beter is dan een ander ( kan wel, maar dan met niet veel verschil )

• Like

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Speel dan slim, ga in gebieden waar paarden moeilijker bestuurd kunnen worden. Zoek gravel en mine iron, maak flint en steel, or maak een bucket met lava, lava = beter want dan zitten die daar nog ff in vast. En dat paard kan je niets doen, het is de rijder die je slaat, dus hit de ruiter ;) Natuurlijk heeft hij dan een voordeel om sneller weg te lopen in geval hij bijna doodgaat, speel jij dan slimmer en pak een bow ;) Alle kits zijn zo ingesteld dat geen 1 beter is dan een ander ( kan wel, maar dan met niet veel verschil )

hij heeft gelijk maar dat van de kits niet er zijn echt slechte kits bv gravendigger ofzo maar het hangt er natuurlijk ook vanaf met wat je het beste bent maar rider verbieden hoeft nu ook weer niet

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
maak een bucket lava zoals Ryan zei help echt maar het is geen zicht:confused: een paard dat haar laatste adem uitblaast een speler die doodkreten luid verbrandpaardenvlees en verbrand mensenvlees bah om misselijk te worden

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Oke rider is goed als je een beginer bent. Rider is veel te sterk je kan gewoon weglopen en beperkt je hunger. Het is makkelijk maar erg stom. Ik vind persoonlijk dat de kit rider niet weg moet mar moet worden beperkt. Mensen profiteren er te veel van.

• Like
Reactions: freecon

I DONT KERS

Niet Verified
21 dec 2014
0
0
40
Oke rider is goed als je een beginer bent. Rider is veel te sterk je kan gewoon weglopen en beperkt je hunger. Het is makkelijk maar erg stom. Ik vind persoonlijk dat de kit rider niet weg moet mar moet worden beperkt. Mensen profiteren er te veel van.

Een erg handige reactie brengt mij ook op ideeën bijvoorbeeld dat je maar 1 keer een paard kan krijgen lijkt me wel een goeie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.