1. Onlangs heeft er iemand 8 spawners gevonden van mij die enorm goed verstopt zaten.Floriancitt hiero, het liefste hebben we gwn ff dat een mod inlogt en het met eigen ogen aanziet.
Dit heeft 2 redenen, ten eerste is het overduidelijk xray, en hoewel het in de plaatjes nog kan worden betwijfeld is als je het zelf ziet overduidelijk. Daarnaast zitten in die kisten (mits al leeggehaald door de xrayer, wat me sterk lijkt waarom zou ie t anders claimen ;) ) flink wat leuke items, en als we hier de coords gaan roepen dan is binnen 5 minuten nadat die xrayer claim weg is gehaald al een nieuwe vijand verschenen.
Tenslotte, het is geclaimd, en dan is de vraag vast hoe ik die plaatjes heb gemaakt in het geclaimde gebied. Op mijn pc zit een hele nuttige "internet uit" button. Over het algemeen irritant als je hem op een ongewenst moment indrukt, maar voor dit soort momenten wel nuttig. Als ik mijn internet uitzet heb ik zon 15 secondes waarin ik vrij kan rondlopen, zonder dat factions me belemmeren, zo ben ik omhoog in de xray gang geklommen om dit te checken en heb ik toen die screens gemaakt.
Een xray gang is over t algemeen duidelijk herkenbaar. Geluk speelt hier duidelijk geen rol, en verder, balen dat je je spawners kwijt bent.1. Onlangs heeft er iemand 8 spawners gevonden van mij die enorm goed verstopt zaten.
Dit wil niet zeggen dat dit xray is. heb spawners wel back hoor
2. Boeie dat het geclaimd is, ooit gehoord van unclaimen? ....
Had jij het gebied met die chesten nou geclaimed of niet, er bestaat ook iets als overclaimen, is het niet geclaimed is het duidelijk moeilijk te vinden, tenzij je bijvoorbeeld iets heel duidelijks op het boven oppervlak hebt staan, bijvoorbeeld een paal, dan zou ik ook iets denken, dat er of iets boven is of iets onderDead, inderdaad dit topic hoort waarschijnlijk onder report topics, #nieuwekomelingenophetforum, en kijk het ding is dus, deze xrayer heeft dit gebied geclaimd. Dit was een tijdelijke locatie, die binnen 2 uur (zoiets na paar weken vinden, okey, maar 2 uur...) na creatie al was gevonden. Er was dus niks op f map te zien, en ik gok de kans 1/1000 dat een legit iemand deze plek zo snel had gevonden. Daarnaast, zoals wellicht zichtbaar in de pics waren de gangen nogal rechtstreeks erheen, en het soort gang dat iemand met xray, of een andere cheat, zou maken.
Wij hadden niets geclaimd. Landschap was 100% normaal. Er is vanaf recht boven de kisten een 1x1 gang naar beneden gemaakt en dan een paar keer heen en weer..