Ik kap met factions. binnenkort dropparty ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

iRG16

Niet Verified
30 okt 2014
24
1
89
27
Ik kap met factions op deze server ... Er worden steeds dingen weggehaald enzo... 't word niet echt factions meer voor mij althans. Ik ben van plan om ene dropparty te maken met wat goede stuff ( ik garandeer NIET dat er prot 4 komt ) maar wel goede bows, gold, zwaarden, xp bottles, spawners enzovoort. Ik doe de dropparty vandaag zeker weten. Ik ben alvast naar 'n nieuwe faction server waar 't wel factions is ^^ Alvast feli voor de spelers die goede stuff hebben ;) de dropparty zal in spawn gebeuren.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
was wel grappig :), ben er ook 500 tokens rijker door geworden omdat mensen de market spamde xD
succes op je nieuwe server!!

D

Deleted member 3363

Guest
Hi @iRG16,

Jammer om te zien dat er weer een Haunted-lid de server verlaat. Ik heb het zelf helaas ook gedaan. Met betrekking op die nieuwe server wens ik je veel plezier, daar gaat minecraft natuurlijk ook om.

Fijne avond verder,

xEvilCraftx

• Like
Reactions: iRG16

iRG16

Niet Verified
30 okt 2014
24
1
89
27
Hi @iRG16,

Jammer om te zien dat er weer een Haunted-lid de server verlaat. Ik heb het zelf helaas ook gedaan. Met betrekking op die nieuwe server wens ik je veel plezier, daar gaat minecraft natuurlijk ook om.

Fijne avond verder,

xEvilCraftx
ik verlaat de server niet, alllen 't faction deel ;) maar binnenkort ook haunted denk ik. not sure yet

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Komt het doordat we je aan het raiden zijn?

Nee maar dit is gewoon geen factions meer, ik zit er ook aan te denken naar andere server te gaan.

iRG16

Niet Verified
30 okt 2014
24
1
89
27
Het enigste wat anders is dat de creeper eggs weg zijn
Eerst geen ceggs, dan wel, endan weer niet, dus verandert de raid manier van mensen. Als je gewend bent om met ceggs te raiden, dan moet je maar leren tnt raiden, en juist op 't moment dat je 't leert ( ik kon 't zelf al lang maar ik praat voor anderen mensen ) gaat de /shop weg. Hoe moet je nu aan tnt komen? in ELKE ik zeg wel, ELKE Faction server is er een buy en sellshop. Nu, ik heb gehoord dat er een nieuwe shop komt met signs. Maar over hoeveel tijd zal dat zijn ? 1 maand? IEdereen moet altijd wachten op nieuwe dingen en soms komen die ' updates ' zelfs niet. Denk maar aan kitpvp2.0. + voormij, een faction server is gwn zonder mods & admins dat hun staffpower misbruiken, en dat als je die report, dat 't wordt grondig nagezocht, en dat je ervoor NIET gebanned wordt. Dit trekt helemaal op niets meer hoor ;) Nu moet je maar alles zelf legit halen. Laat het maar van de eerste keer vanilla maken in faction mode zonder shop, warp shop, enzovoort. Ik ben gewoon klaar met factions op haunted meer niet. Hopelijkj begrijp je 't ?
Houden we wel contact schat? <3 :(
Natuurlijk wel skattie ^^
Komt het doordat we je aan het raiden zijn?
Voel je maar niet te groot.... ' zucht ' ik heb nog 5 andere bases die klaarstaan in geval onze huidige base opgeblazen is. Geraid worden hoort bij factions, ik ga niet leaven omdat ik geraid word? lol als je m'n topic DEFTIG leest, zieje wrm ik leave. En btw, die dropparty toonde aan dat ik nog veel genoeg stuff had om verder te spelen.

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
23
Arnhem
Eerst geen ceggs, dan wel, endan weer niet, dus verandert de raid manier van mensen. Als je gewend bent om met ceggs te raiden, dan moet je maar leren tnt raiden, en juist op 't moment dat je 't leert ( ik kon 't zelf al lang maar ik praat voor anderen mensen ) gaat de /shop weg. Hoe moet je nu aan tnt komen? in ELKE ik zeg wel, ELKE Faction server is er een buy en sellshop. Nu, ik heb gehoord dat er een nieuwe shop komt met signs. Maar over hoeveel tijd zal dat zijn ? 1 maand? IEdereen moet altijd wachten op nieuwe dingen en soms komen die ' updates ' zelfs niet. Denk maar aan kitpvp2.0. + voormij, een faction server is gwn zonder mods & admins dat hun staffpower misbruiken, en dat als je die report, dat 't wordt grondig nagezocht, en dat je ervoor NIET gebanned wordt. Dit trekt helemaal op niets meer hoor ;) Nu moet je maar alles zelf legit halen. Laat het maar van de eerste keer vanilla maken in faction mode zonder shop, warp shop, enzovoort. Ik ben gewoon klaar met factions op haunted meer niet. Hopelijkj begrijp je 't ?

Voel je maar niet te groot.... ' zucht ' ik heb nog 5 andere bases die klaarstaan in geval onze huidige base opgeblazen is. Geraid worden hoort bij factions, ik ga niet leaven omdat ik geraid word? lol als je m'n topic DEFTIG leest, zieje wrm ik leave. En btw, die dropparty toonde aan dat ik nog veel genoeg stuff had om verder te spelen.
Zo bedoelde ik het niet, jammer dat je stopt met factions.

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH

je hebt gelijk… ik ben er ook al mee gestopt maar ik blijf bij haunted natuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.