Eerst geen ceggs, dan wel, endan weer niet, dus verandert de raid manier van mensen. Als je gewend bent om met ceggs te raiden, dan moet je maar leren tnt raiden, en juist op 't moment dat je 't leert ( ik kon 't zelf al lang maar ik praat voor anderen mensen ) gaat de /shop weg. Hoe moet je nu aan tnt komen? in ELKE ik zeg wel, ELKE Faction server is er een buy en sellshop. Nu, ik heb gehoord dat er een nieuwe shop komt met signs. Maar over hoeveel tijd zal dat zijn ? 1 maand? IEdereen moet altijd wachten op nieuwe dingen en soms komen die ' updates ' zelfs niet. Denk maar aan kitpvp2.0. + voormij, een faction server is gwn zonder mods & admins dat hun staffpower misbruiken, en dat als je die report, dat 't wordt grondig nagezocht, en dat je ervoor NIET gebanned wordt. Dit trekt helemaal op niets meer hoor ;) Nu moet je maar alles zelf legit halen. Laat het maar van de eerste keer vanilla maken in faction mode zonder shop, warp shop, enzovoort. Ik ben gewoon klaar met factions op haunted meer niet. Hopelijkj begrijp je 't ?
Natuurlijk wel skattie ^^
Voel je maar niet te groot.... ' zucht ' ik heb nog 5 andere bases die klaarstaan in geval onze huidige base opgeblazen is. Geraid worden hoort bij factions, ik ga niet leaven omdat ik geraid word? lol als je m'n topic DEFTIG leest, zieje wrm ik leave. En btw, die dropparty toonde aan dat ik nog veel genoeg stuff had om verder te spelen.